2015 m. rugsėjo 16 d., trečiadienis

MAYBELLINE Dream Satin Liquid, skystas makiažo pagrindas (spalvos 21 Nude ir 40 Fawn )


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien jūsų dėmesiui bloge Maybelline Dream Satin kreminės pudros apžvalga. Tiesą sakant, aš pirkau Maybelline pudras pati, po gauto mėginuko, aš su malonumu nusipirkau Maybelline Better Skin kreminę pudrą (aš jau pasakojau apie ją bloge, bet manau šią savaitę dar vieną kartą apie ją jums priminsiu), nes mūsų tikslas išsirinkti geriausią Maybelline pudrą. Kuri patinka labiausiai? Manau tą, kuri tinka jūsų odai, o savo nuomone apie pristatomą naujieną aš su jumis skubu pasidalinti.






Gamintojo aprašymas:



Naujasis skystas makiažo pagrindas MAYBELLINE Dream Satin Liquid tolygiai padengia odą ir nesuteikia kaukės efekto. Šis makiažo pagrindas puikiai maskuoja net išsiplėtusias poras. Sudėtyje yra itin lengvos esencijos, dėl kurios oda padengiama tolygiai ir švelniai. Hialurono rūgštis drėkina, lygina odą ir suteikia jai skaistumo. Sudėtyje nėra aliejaus, todėl poros neužkemšamos. Šis makiažo pagrindas išsiskiria subtiliu, ką tik nuskintų gėlių kvapu.

Sudėtis:




Talpa: 30 ml.


Įpakavimas:









Atspalviai:




40 Fawn Nude -beige spalvos pagrindas
21 Nude  geltonos spalvos pagrindas







Rezultatas:








Mano nuomonė:

Pradėsime nuo to, kad mano veido odą labai veikia sezoniškumas, vasarą mišri, o žiemos metų - ypatingai sausa. Kokios pudros man patinka? Man patinka vidutinio arba gero maskavimo pudros, kurios gerai paslepia poras, turi lengvą švytėjimo efektą, aš nesu prieš matiškumą, tačiau visiškai matinis veidas man nepatinka. Kai mes išsiaiškinome esminius klausimus, pereiname prie Maybelline Dream Satin pudros apžvalgos.

Aš nesu bandžiusi seno varianto, todėl palyginti negaliu. Šnekėsiu tik apie naujieną. Man patiko stiklinis buteliukas su pompa, dviejų paspaudimų  pilnai užtenka visam veidui, pudros konsistencija nėra labai tiršta, tepasi labai maloniai. Aš tepu pudrą rankomis, tačiau galima naudoti tiek teptuką, tiek beauty blender kempinę. Mano veidui labiau tiko geltonas atspalvis 21 Nude, nes jis prigesina veido raudonį, taip veidas atrodo gražiau, spalva  40 Fawn suteikia veidui vos matomą rožinį toną, kas nori pagyvinti savo odos išvaizdą, rekomenduoju rinktis būtent beige spalvą su vos matomų rožinių atspalviu, tada veidas atrodys gaivesnis ir pailsėjęs. Nors gamintojas ir sako, kad pudrą turi gėlių aromatą, labai apsidžiaugiau, kad aromatas vos jaučiamas, tai didelis pliusas. Kaip aš jau sakiau, pudros konsistencija lengva, tačiau maskavimas vidutinis. Galiu pasakyti, nei su viena pudra, mano veido poros neatrodė taip gerai. Aš specialiai padariau daugiau nuotraukų iš arčiau, porų beveik nesimato, tačiau raudonis vistiek vietoje, pudra jo neužmaskavo. Galima užtepti dar vieną pudros sluoksnį, tada ir raudonio nesimatys (dar vienas pliusas - pudrą galima sluoksniuoti). Manau Maybelline Dream Satin skirtą sausai-normaliai odai, nes pudra akivaizdžiai drėkina veido odą, turi švytėjimo efektą (satininį, būtent taip rašo gamintojas), kuris ant man veido po 4 valandų jau blizgėjo labai stipriai. Aš specialiai nenaudojau pudros, užtepus Better Skin kompaktinę pudrą, rezultatas būtų kur kas geresnis, tačiau man buvo svarbiau, kaip veikia pati pudra.

Apibendrinat noriu pasakyti, kad Maybelline Dream Satin kreminė pudra skirta normaliai-sausai odai, gerai paslepia veido poras, tačiau didelių problemų tikrai neužmaskuoja, turi malonią konsisitenciją ir vos jaučiamą gėlių kvapą. Porų neužkimšo, tačiau po keturių valandų, mano veidas pradėjo labai stipriai blizgėti.


PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig