2015 m. spalio 19 d., pirmadienis

Artdeco Most Wanted Eyeshadow Palette for Holiday 2015



Labai faina Artdeco naujiena - akių šešėlių paletės, kurios bus pristatytos Kalėdinėje kolekcijoje. Man labai patiko mintis, Artdeco šešėliai geros kokybės, todėl mielai apžiūrėsiu paletės, juk čia jau nereikia nieko galvoti, visi atspalviai surinkti vienoje vietoje. Mano akis patraukė Smokey paletė, tokios spalvos man arčiausiai, nes atspalviai ir šilti ir šalti, Nude makiažo mylėtojoms labai patiks Brown arba Nude šešėlių paletės. Nu ką, žiūrime nuotraukas?









  • 02 Smokey
  • 04 Nude
  • 07 Brown
Peržiūrėjus nuotraukas dar vieną kartą, aš vistiek lieku prie Smokey paletės, nes pilki, rožiniai, violetiniai ir bordo šešėlių atspalviai man labai patinka, tokių palečių pas mane mažiausiai, daugiausiai Nude, jeigu neturite smėlio atspalvių šešėlių paletės, rekomenduoju rinktis būtent ją. O vienintelis minusas kurį aš pastebėjau- paletėse nėra tamsiausio juodo atspalvio, tai reiškia jokio dūminio makiažo, būtent todėl man ir patiko Smokey paletė, ji suteikia daugia makiažo galimybių ir variantų.



SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig