2015 m. spalio 10 d., šeštadienis

Catrice Rocking Royals multicolour blush (spalva 01 punk up The Royals)



Catrice limituoto leidimo kolekcijos tikrai vertos dėmesio, nes galima atrasti labai netikėtus atspalvius. Kai aš pamačiau šios skaistalus, nusprendžiau nusipirkti, nes jie išties atrodo labai gražiai. Noriu pasakyti toms, kad bijo ryškių spalvų, kartais galima, bet labai saikingai. Aš šiandien noriu papasakoti ne tiek apie skaistalus, nes jų beveik neįmanoma surasti parduotuvėje, kiek labiau apie ryškių skaistalų pasirinkimą.






Svaisktalų kaina buvo 4,50 EUR, pirkau Eurokos parduotuvėje


Įpakavimas:




ištušuojame:





Rezultatas:



Bendras vaizdas, skaistalai tiesiog labai lengvas veido akcentas



Mano nuomonė:

Aš nebijau spalvų, nebijau labai ryškių lūpų ir tamsių skaistalų. Šitos nuotraukos labai gerai parodo, kad tokių ryškesnių spalvų skaistalai būtini kosmetinėje. Įsivaizduokime, mes pasirinkome persikinio atspalvio skaistalus, o lūpų dažai šalto atspalvio, atrodo tikrai nekaip. O jeigu šaltos rožinės spalvos? Iš esmės galima, aš sumaišiau tamsius skaistalus su spindesio suteikiančią pudrą tam, kad spalva būtų kiek švelnesnė, tačiau visiškai rožiniai skaistalai suteikia baby doll efektą, dingsta Vamp vaizdas, kurį sukuria tokios spalvos lūpų dažai. Aš savo kosmetinėje turiu dvi tokių atspalvių skaistalų paletes: Catrice ir Sleek. Šnekant apie Catrice, man patinka skaistalų kaina, aš jų labai dažnai nenaudoju, todėl didelės sumos išleisti nenorėjau, plius nežinojau, tinka man toks atspalvis, ar nelabai. Catrice - tai geros kokybės priemonės (bet irgi reikia rinktis kas tinka būtent jums) ir nedidelė kaina. Skaistalai dviejų spalvų: rožiniai (ryški šalta fuksija) ir tamsiai bordo (šiltas atspalvis). Aš makiažui panaudojau abu atspalvius. Apačioje rietušuota bordo spalva, skruostų viršuje - fuksijos atspalvis sumaišytas su rožinės spalvos higlighteriu. Manau toks skruotų modeliavimas idealiai tinka prie lūpų dažų spalvos. Ar neryškiai? Tikrai ne, juk tai vakarinis makiažas. Linkiu kad kiekvienos iš jūsų kosmetinėje rudenį atsirastų tokios spalvos skaistalai. Atėjo laikas nebijoti ryškių spalvų.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig