2015 m. spalio 10 d., šeštadienis

Nimfė kanapių kremas



Nepatikėsite, tačiau kol nebuvau bloggerė, rankų kremų nenaudojau visai. Man atrodė, kad man to aplamai nereikia, pirmieji kremai atsirado su siunčiamais produktais, reikėjo testuoti ir tada aš supratau, rankų kremai būtina kosmetikos priemonė, ypač atšalus orams. Aš labai norėjau papasakoti Jums apie Biok Dermatology rankų kremą, tačiau negaliu apsakyti, kaip man gaila žmonių, kurie turiu rankų odos problemas, nes dermo kremai yra bekvapiai. Pasirodo, kosmetikos priemonių kvapas, man asmeniškai, turi labai didelį įtaką, neįsivaizduojate, su kokiu malonumu aš vakar tepiau Lush kūno kremą Simpaty for the Skin, nors jis drėkina žymiai mažiau, nei Biok dermo kremas, jis kvepia, ir taip skaniai ir maloniai, kad net apsakyti neįmanoma. Šiandien aš nusprendžiau papasakoti apie rankų kremą iš Nimfės, jis truputi kitoks, nei visi natūralūs, ir visiškai kitoks, negu įprastas.





Gamintojas apie savo rankų kremą rašo visai nedaug:

Kanapių kremas su sviestmedžiu ir kanapių aliejumi. Labai sausos, pažeisos odos priežiūrai.

Sudėtis:

Ingredients: Aqua, Centaurea Cyanus (Cornflower) Flower Water, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil,
Caprylic / capric triglyceride (Light coconut oil), Glyceryl stearate & PEG-100, Butyrospermum parkii (Shea tree)
butter, Cetyl alcohol, Theobroma cacao (Cocoa) seed butter, Glycerin, Stearic acid, Striticum Vulgare (Wheat) Germ Oil,
fregrance (EO), Aloe barbadensis (Aloe Vera) leaf extract, Dehyroacetic acid, Benzyl alcohol, Tocopherol (Vitamin E),
Silk Amino Acids, Limonele, Linalool, Citral, Eugenol.  

Talpa: 60 gr.

Kaina: 4,50 EUR

Kur pirkti: www.nimfe.lt

Įpakavimas:







Konsistencija:







Mano nuomonė:

Kodėl kremas kitoks? Jo konsistencija labai tiršta, sakyčiau, tai labiau sviestas. Kremas nepraranda savo formos, jis nėra riebus. Užtepus ant rankų, jaučiasi maitinamasis efektas, kremas virsta aliejumi, tačiau jis nėra toks, kaip natūralūs kremai. Aš jau galiu pasakyti iš patirties, natūralūs rankų kremai virsta aliejumis nuo rankų temperatūros, palieka labai riebų sluoksnį, reikia laukti apie geras dvidešimt minučių kol kremas susigers. Nimfės kremas maitina, tačiau nėra riebus, jam susigerti užtenka vos kelių minučių, tačiau jaučiasi kad rankos pamaitintos, bet neriebios. Šitoje vietoje labai patiko efektas, nes būtent tokio varianto ir reikėjo man, turiu Ambroozijos rankų kremą, bet jis labai riebus, turiu kitus rankų kremus, bet jie nėra natūralūs, bet susigeria greitai. Nimfė kremas kažkas tarp, bet turi visus rankų kremo privalumus. Kvapas nėra stiprus, man atrodo kvepia vos vos citrusiniais vaisiais, įpakavimas nėra super patogus, aš nelabai mėgstu kišti rankas į kosmetikos priemones, tačiau pats įpakavimo dizainas labai stilingas. Noriu pridurti, kad kremas naudojasi labai taupiai, jo užtenka pakankamai ilgam, aš jau tepiau kojų blauzdas, nes nuo šalčio ir pėdkelnių jos tapo neapsakomai sausos. 

PR sample






SHARE:

1 komentaras

  1. superiniai produktai, tiek odai, tiek praturtinantys mitybą. perku cbd jorus.lt, galit pasiskaityti daugiau info

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig