2015 m. spalio 11 d., sekmadienis

Natur Butique Gelinis veido prausiklis su aloe





Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, kol vyras miega, aš bandau balinti dantis. Užtepus oranžinio atspalvio PUPA lūpų dažus, supratau, mano dantų spalva nėra tokia balta, kokios norisi, nusipirkau balinimo rinkinuką (kol kas nesakysiu kas ir kaip, kol neišbandysiu). Žodžiu dabar užtepus gelio sėdžiu įsišiepus ir rašau blogą. Labai trumpai ir neplanuotai noriu papasakoti apie Natur Butique kosmetikos priemones, tai Lietuvišką natūrali kosmetiką (aš jau apie ją rašiau bloge, apačioje įkėliau nuorodas), gera kokybė ir verti dėmesiui produktai, o svarbiausia, jos galima rasti didžiausiuose Rimi parduotuvėse ir jiems taikoma 40% nuolaida. Aš savo alijošiaus prausiklį pirkau prieš savaitę, tačiau jau galiu parašyti atsiliepimą.





Gamintojo aprašymas:


Švelnus veido gelis su alaviju ir putoklinių muilių ekstraktu sukuria lengvą bet standžią (tirštą) putą, kurios pagalba nešvarumai pašalinami nuo veido. Rezultate oda paliekama švelni lyg šilkas. Šis produktas puikiai geba pasisavinti eterinius aliejus ar kitas kvapiąsias substancijas esant poreikiui.
Jame nėra parabenų, natrio laurel (lauret) sulfatų, etoksilintų, sulfuruotų medžiagų ar naftos produktų.
Ingredients : Aqua, Aloe barbadensis, Glycerin, Caprylyl capric glucoside, Cocomidopropyl betaine, Quillaja extract, Xantham gum, Phenoxyethanol, Citric acid, Sodium benzoate, Potassium sorbate.

Talpa: 100 ml.

Kaina: 4,50 EUR - 40% nuolaida

Kur pirkti: RIMI arba www.ekokolekcija.lt

Įpakavimas:





Konsistencija:







Mano nuomonė:

Aš jau seniai žiūrėjau į šį prausiklį, bet su nuolaida pirkti kol kas smagiau. Labai patiko prausiklio konsistencija -alijošiaus drebučiai. Natur Butique bekvapi linija - tai savotiški dermo produktai, negaliu pasakyti, kad prausiklis neturi kvapo, tai ligoninės švaros kvapas, tačiau jis neerzina, o jeigu veidas jautrus ir alergizuoja, geriau toks, negu vaistais. Prausiklis labai švelniai plauna veido odą, aš bandžiau plauti makiažą, pudrą ir šešėlius nuplauna, su tušu nesusitvarko. Pūtuoja labai silpnai, veido neerzina, turi labai patogu įpakavimą. Dar vienas labai svarus pliusas - natūrali sudėtis, alijošius antroje sudėties vietoje (jis ir jaučiasi, nereikia net sudėties skaityti, akivaizdžiai matosi net), nemuilinė konsistencija, ir dar vienas pliusas - prausiklis nesausina odos. 
Apibendrinat noriu pasakyti, kad prausklio kvapas yra pakenčiamas (aš turiu blogas asociacijas su ligoninės kvapu, bet čia tik mano asociacijos), visa kita viena pliusai. 
Aš esu bandžiusi ir kitas Natur Butique veido priežiūros priemones, atsiliepimai čia:



Natur Boutique Maroko rožės kremas veidui iš www.ekokolekcija.lt


Rožių ir Ramunėlių valomasis pienelis veidui, Natur Boutique









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig