2015 m. spalio 17 d., šeštadienis

PUPA I'm PUPA Matt lip Fluid 033 Pop Coral


Na negaliu aš nerašyti, tiesiog negaliu. Pažiūrėjau mėgstamą serialą, dabar atradau naują Blindspot, man labai tokie patinka, gerai kad tik kelios serijos, nes kitaip žiūrėčiau dar likusį vakarą, nusprendžiau parašyti apie PUPA matinį lūpų fluidą. Manęs labai dažnai klausia, kokius matinius lūpų dažus ir blizgius pasirinkti, galiu pasakyti, man patinka PUPA (tiesą, Gosh matinių lūpų dažų dar išbandyti nespėjau), bet kol kas geriausias variantas - kokybė, kaina, spalvos, įpakavimas ir lūpų drėkinimas - PUPA. Šiandien apie labai ryškią spalvą pašnekėsime plačiau.













Sudėtis:






Spalvų pasirinkimas:



Taip atrodo stendas parduotuvėje:






Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada parduotuvės

Kaina: apie 14 EUR


Įpakavimas ir spalva:













Rezultatas:




Mano nuomonė:

Aš labai mėgstu ryškius atspalvius, galiu drąsiai dažyti lūpas raudonai, bordo, juodai, tačiau raudonai-oranžinė, ir dar tokia ryški man naujiena. Pradžioje kelis kartus nudažydavau lūpas namuose, pavaikščiodavau nuo vieno veidrodžio iki kito ir nuvalydavau, ne galvojau, ne mano spalva. Bet aš mėgstu iššūkius, aš galiu viską, ir oranžiniai lūpų dažai man nėra baisūs. Netinka prie veido? Aš gi turiu lęšius, kurie pakeičia veido bruožus akimirksniu. Man tokios ryškios lūpų dažai idealiai atrodo prie juodų drabužių, tegul pagrindiniu akcentu būna lūpos. Taip aš ėjau į Eclae pristatymą, man patiko. Kaip aš jau sakiau, PUPA Matt lip Fluid geriausia matinė lūpų priemonė, konsistencija skysta, greitai tampa matinė, laikosi visą dieną, įpakavimas patogus, aš nenaudojau pieštuko, nuotraukose matau, kad naudoti reikėjo, kontūras kiek 'paplaukęs', bet tai gera pamoka. Aišku, žiūrint gyvai to nesimato, tačiau macro nuotraukos padaro savo. Kaip aš sakiau, lūpų dažai išsilaiko ant lūpų visą dieną, aš išeinu iš namų ryte, o grįžtu vakare, lūpų dažai vietoje, tik po valgio reikia kiek pataisyti. Rekomenduoju išbandyti, tobulas produktas.

PR sample




SHARE:

1 komentaras

  1. Na, kai grzsiu i Lt butinai pirksiu siuos Pupa dazus. Ne sia spalva (nes oranziniai tonai netinka prie mano veido spalvos), bet kokia kitokia butinai. Ziuriu ir seile varva :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig