2015 m. spalio 18 d., sekmadienis

Šiandien ant mano nagų: Sincero Salon Effect Sugar 08



Labas rytas, brangieji, vakar vakare ilgai galvojau, kaip nulakuoti nagus, ir prisiminiau, kad yra dar neišbandytų ir neaprašytų nagų lakų, todėl bandau taisyti padėtį. Smėliniai nagų lakai nėra mano mėgstamiausi, man vis atrodo, kad su jaus mano trumpi nagai atrodo per stori, juos valyti labai sunku, tačiau Sincero tamsiai violetinis atspalvis toks gražus, kad aš nusprendžiau išbandyti.





Taip atrodo Sincero nagų lakų stendas:





Talpa: 11 ml.

Kaina: 2,89 EUR

Įpakavimas:





Rezultatas:




Mano nuomonė:

Man patiko rezultatas, nes labai patiko spalva. Tamsios spalvos vienos iš mano mėgstamiausių, tačiau šitoje vietoje lakuoti nagus reikia mokėti, nes nelygiai užlakuota tamsi spalva ant nagų atrodo tragiškai, su šviesiomis spalvomis gali suklysti, su tamsiomis, o ypač su raudona arba bordo, ne. Šita spalva irgi klaidų neatleidžia, lakuoti reikia labai atidžiai. Teptukas patogus, didelis ir plokščias, leidžia nulakuoti prie pat odelės. Lako konsistencija kiek skysta, man reikėjo 2-jų sluoksnių, nes po pirmojo spalva buvo vos violetinė. Smėliai lakai džiūsta labai greitai, tačiau juos nevalyti būna labai sunkus, šitas variantas ne išimtis, plius dar blizgučiai, kurie nudažo rankas. Bet, spalva nerealiai graži. Šioj vietoje aš palieku Jums teisę rinktis, kokį nagų laką pasirinkti: matinį, paprastą, ar smėlio.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig