2015 m. spalio 19 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Pagaliau pereinu prie savaitės anonso, likusius straipsnius pabaigsiu vakare, nuotraukos jau padarytos, todėl rašysiu iki vėlumos, nes dar šiandien važiuoju į Kauną blogo reikalais. Šią savaitę planuoju minimaliai, dauguma kompanijų pristato savo Kalėdines kolekcijas, todėl veikti tikrai yra ką, stengsiuosi kaip įmanoma daugiau papasakoti apie tai, kas jau buvo išbandytą, tačiau darysiu tai ekspromtu.


Šią savaitę bloge pasakosiu apie Amway veido priežiūros priemones, kurios nelabai patiko mano veidui. Aš jau perskaičiau labai daug atsiliepimų, kad priemonės blogos, tačiau aš irgi negaliu pasakyti, kad jos tiko ir įtiko mano veidui, ypač vertinant jų nemažą kainą


Parodysiu savo nuostabią Make Up Store birią pudrą


Atėjo eilė pašnekėti apie Fructis priemones:


pasidalinsiu atsiliepimu apie essence lūpų dažus


Pristatysiu tobulą Lush šviežią kaukę The Sackes Truth, dar kelis gerus žodžius pasakysiu apie Asia šviežią veido kaukę


Supažindinsiu Jus su nuostabią Pupa kūno priežiūros liniją su Tiare ekstraktu




Beauty Talk rubrika, o kaip gi be jos





Naujienos:

Po Skincode konsultacijos ir veido priežiūros plano sudarymo:



Rožiniai flamingai iš Eclae:


Gosh naujienos, bet aš apie juos aš jau pasakojau bloge:



Mixa veido priežiūros priemonės, labai džiaugiuosi, kad man leido pasirinkti, likau patenkinta pieneliu ir akių valymo priemone. 


Bioderma priemonės nuo spuogų laukia savo eilės GiveAway konkursui


BeYu vienos spalvos akių šešėliai labai geros kokybės, o kaina maža. Mano pasirinkimas dvi spalvos - viena beveik balta (matinė), kita ruda su violetiniu tonu.



Avon Kalėdinis katalogas ir nuostabios naujienos. katalogą peržiūrėsime kartu, nes manau jis visiškai naujas, o naujienas irgi išbandysime labai greitai, taip pat papasakosiu apie pristatymą


Lauktuvės iš Graikijos:


Ir nuostabiai gražus pakvietimas į L'Occitane vakarėlį:





Tokia planuojama mano grožio savaitė,
Ačiū, kad skaitote,

Geros dienos,












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig