2015 m. lapkričio 25 d., trečiadienis

Artdeco naujienos ir makiažas




Kai aš pamačiau naujus Artdeco šešėlius, nusprendžiau išbandyti, nes matinės spalvos man labai patinka. Mano pasirinkimas juodas ir pilkas matiniai atspalviai, naujas šešėlių pagrindas (šalto atspalvio) ir šepetėlis šešėlių skaidymui. Kas gavosi šiandien pamatysite.





Gamintojo aprašymas:


Artdeco Longwear Eyeshadow
Ilgai išliekantys akių šešėliai
Dar didesnis kiekis mėgstamų šešėlių atspalvių. Naujausia tekstūra, aukščiausia kokybė, ypatingai pigmentuoti, ilgai išliekantys, nauji 24 matiniai ir perlamutriniai atspalviai. Išskirtinis dizainas su kolekcijos logo.
Talpa: 1,3 gr.
Kaina: 6,99 EUR
Pasirinkimas:


Eyeshadow Blending Brush
Akių šešėlių paskirstymo teptukas
Aukščiausios kokybės natūralaus ožio plauko teptukas, lengvai paskirstantis akių vokų šešėlius. Plaukas puikiai kaupia ir šešėliuoja, speciali forma leidžia labai tiksliai išgauti norimą rezultatą. Galima naudoti su kreminiais arba su sausais akių vokų šešėliais. Galima plauti.
Kaina:  10,99 EUR
Paskirtis ir pasirinkimas:


Artdeco Akių makiažo pagrindas trys viename
Ne tik makiažo fiksavimas, bet šį kartą dar profesionalesnis požiūris – pagrindas lengvai ir greitai paruošia odą ir taip garantuoja tobulą, ilgai išliekantį rezultatą. Trys savybės viename: suvienodina odos atspalvį, užmaskuoja trūkumus bei garantuoja ilgą išlikimą. Galima pasirinkti iš dviejų priemonių: su geltonu pigmentu (šiltiems odos atspalviams) ir su raudonu pigmentu (šaltiems odos atspalviems).
Talpa: 5ml
Kaina: 11,99 EUR
Pasirinkimas:



Mano pasirinkimas:















Rezultatas:




Mano nuomonė:

Man labai patiko matinio juodo atspalvio intensyvumas, jis labai pigmentuotas, lengvai tepasi ir idealiai tušuojasi. Tokia spalva puikiai tiks kaip profesionalas, taip ir kosmetikos mylėtojams naudojimui namuose. Juodą atspalvį galima naudoti kaip ant viso voko, kaip ir akies lanko paryškinimui, taip pat ir lengvam akių pavedimui. Labiausiai patiko tai, kad šios spalvos šešėlius galima naudoti su šešėlių pagrindu ir be, spalvos intensyvumas beveik vienodas. Pilka spalva mažiau pigmentota, čia jau būtinas pagrindas. Dar vienas šešėlių pliusas - jie beveik nebyra. Aš jau įpratusi daryti taip: užtepu makiažo pagrindą, toliau akių makiažas, galiausiai tepu maskuojamą priemonę paakių zonoje ir užfiksuoju su biria pudra. Tačiau šitoje vietoje aš likau nustebinta, paakiai atrodė pakankamai gerai, turint omeny tai, kad aš storu sluoksniu tepiau juodą, o ištušavimui naudojau pilką spalvą. Šepetėlis irgi man patiko, jis labai švelnus, gerai ir lengvai plaunamas, nepraranda savo formos ir minkštumo. Tačiau forma galėtų būti apvalesnė, tada ištušuoti šešėlius būtų dar paprasčiau. Labiausiai patiko naujas Artdeco šešėlių pagrindas. Taiko spalvų pasirinkimas - šaltas ir šiltas atspalvis, spalva puikiai padengia ir pašviesina voką, spalvos atrodo intensyviau, laikosi žymiai ilgiau.  Taip pat pagrindas užmaskuoja visus voko trukumus ir kraujagysles. Vienu žodžiu, rekomenduoju atkreipti dėmesį į matinius šešėlius ir naujus šešėlių pagrindus.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig