2015 m. lapkričio 26 d., ketvirtadienis

Gosh matiniai lūpų dažai




Pagaliau lauke šviečia saulė, aš net nespėjų daryti kelis makiažus ir fotografuoti juos, nes labai norisi labaigti jau pradėtus įrašus bloge, kur trūksta tik nuotraukų su rezultatu. Vakar man pavyko padaryti ir matinių Gosh lūpų dažų nuotraukas. Tiesą sakant, aš juos naudoju jau labai seniai, tačiau ne visos spalvos geros kokybės, apie tai ir pašnekėsime šiandien.





Gamintojo aprašymas:


Intensyvių atspalvių, gerai išliekantys lūpų dažai. Didelės koncentracijos spalvos pigmentai. Su SPF 6. 
Kaina: 7,50 EUR
Kur pirkti: Kristiana, Kosmada ir Eurokos
taip atrodo Gosh lūpų dažų stendas:






Įpakavimas:








































Mano nuomonė:

Gosh lūpų dažų kokybė priklauso nuo atspalvio. Niekam nerekomenduoju šviesaus matinio lūpdažio, jis yra tragiškas, paryškina visas sausa vietas, net tas, kurių niekada nebuvo. Tepasi labai sunlkiai, jo tekstūra ypatingai sausa. Panašios konsistencijos ir tamsiausias Plum atspalvis. Lūpų dažo spalva atrodo labai gundančiai, tačiau jo pigmentacija nestipri, reikia tepti, tepti ir tepti dar kartą, tik tada pasireiškia spalva. Man nepatiko, nors ir rezultatas nėra blogas, tačiau aš mėgstu labiau pigmentuotus lūpų dažus. O mano numylėtiniais tapo raudonas ir fuksijos atspalviai (Classic red ir Raspberry). Pigmentacija irgi nėra ypatingai stipti, tačiau tekstūra jau nebe tokia sausa, tepasi gerai ir maloniai, spalvos tobulos, jos nesusigeria į lūpų pigmentą, nedžiovina ir labai gražiai atrodo. Jeigu nenaudoti lūpų pieštuko, lūpų dažas išsilaiko ant lūpų apie 3 valandas, su pieštuku apie 4-5 val. Aš rekomenduoju jums atkreipti dėmesį tik į raudonus ir fuksijos atspalvius, man jie patiko labiausiai. Tamsiai bordo dar su klaustuku, o šviesiausias Nude tikrai ne, man visiškain nepatiko ir netiko, o matosi rezultatas ant lūpų.













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig