2015 m. lapkričio 5 d., ketvirtadienis

Balmain x H&M Lietuvoje, G9



Labas rytas, mano brangieji, šiandien aš atsikėliau anksčiau, nes šiandien ypatinga diena, visos Fashionist'os susirinko G9 H&M  parduotuvėje Balmain kolekcijos. Aš ne išimtis, buvau numačiusi ką noriu nusipirkti, tačiau žinojau, kad kiekvieno daikto bus vos po kelis vienetus, dar dalis neatkeliaus iki Lietuvos,  todėl skubėjau kaip niekada. Nepatikėsite, visa kolekcija buvo išpirkta žaibišku greičiu,vos per penkias minutes, aš ne tai, kad nespėjau padaryti nuotraukų, aš vos spėjau prigrėbti tai, kas patiko man.









Kaip ir visame pasalyje Balmain x H&M kolekcijos ažiotažas buvo labai didelis, visi norėjo svajojo, planavo. Ar galvoje kad aš 7: 15 buvau ten viena (pardavimai prasidėjo 8 val ryto)? Prieš mane jau buvo visas būrys žmonių, o link 8 valandos žmonių ženkliai padaugėjo. Laikrodis skaičiavo laiką iki starto, pagaliau užėjome, aš labai norėjau žalios spalvos kailinių, tačiau dar pačioje pradžioje supratau, kad jų nėra, todėl nusprendžiau nusipirkti auskarus, diržą ir akinius. Patikėkite, spėjau pasiimti tik auskarus ir akinius, diržų buvo tik du, rikėjo apskaičiuoti kiekvieną savo žingsnį, nes rankų ir norinčių buvo kaip niekada daug,  apsisukus pamačiau tuščias lentynas. Wow, kaip greitai.

Pardavimai prasidėjo 8:00, aš jau išėjau iš parduotuvės 8:13, vaizdas buvo toks  ;-)



Labai norisi paklausti, ar buvo gi kolekciją? Tikrai buvo, bet batų buvo po dvi poros, drabužių po kelis vienetus. Aš jau nusiunčiau savo draugus į Maskvos  H&M , ten pardavimai prasidėjo nuo 10 val, gavau žinutę, kad kailiniai mano, beliko tik sulaukti, kada jie atvažiuos iki Lietuvos.


Na o mano pirkiniai :





Apžiūrėjus viską normaliai namuose, likau labai patenkinta savo pirkiniais, auskarai labai gražūs, akiniai taip pat. Taip, suprantu, tai nėra tikras Balmain, tai pagamintos Kinijoje aksesuarai, tačiau ir jų kaina nėra ypatingai didelė, aš sumokėjau 69 EUR. Ar aš laiminga? O taip, ypač dėl kailinių.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig