2015 m. lapkričio 30 d., pirmadienis

Catrice It Pieces Spring Summer 2016 Collection


Dar viena naujiena, apie kurią visai užmiršau, nes naujienlaiškius gaunu penktadieniais. Pirmadienis ne pirmadienis be Catrice ir essence naujienų. Šiandien vakare labai trumpai apie naujus produktus kurie papildys pagrindinės kolekcijos lentynas.




Catrice Highlighting Eyeshadow – New & Permanent – €2.79 - akių šešėliai


Spalvos:

  • 010 Turn The High Lights On!
  • 020 Rosefeller Center


Catrice Eye’Matic EyePowder Pen – New & Permanent – €3.99 - akių šešėliai


Spalvos:

  • 010 West White Story
  • 020 Hotel Pearlafornia
  • 060 Lavender Mc Queen

Glam & Doll False Lashes Mascara – New & Permanent – €3.99 - blakstienų tušas



High Glow Mineral Highlighting Powder – New & Permanent – €4.99 - spindesio suteikianti pudra

Blush Artist Shading Palette – New & Permanent – €4.49 - skaistalų paletė


  • 030 Rock´n´Rose

Ultimate Nail Lacquer – Permanent – €2.79 for 10 ml - nagų lakai




  • 106 SUNdra
  • 107 Robinson Coralsoe
  • 113 You R On My Mint
  • 117 Mauve To The Beat

Mano nuomonė:

Ką aš galvoju apie pavasario naujienas? Smagu, nes apie tai galima drąsiai rašyti ir nebijoti, kad kolekcijos nebus pas mus Lietuvoje. Taip, sutinku, kelių produktų gali ir nebūti, tačiau dauguma tikrai pasieks mūsų lentynas. Kas patiko? Kreminių skaistalų paletė, spindintis akių šešėliai, kurios galima drąsiai naudoti vietoje spindesio suteikiančios pudros. Šešėliai -pieštukai man nepatinka, aš tokių priemonių tiesiog nemėgstu, išskyrus L'oreal juodos spalvos. Po Vidajos makiažų pamokų, aš supratau, kad juoda spalva tiesiog tobula, ji daro stebuklus, svarbu teisingai ją naudoti. Šitos spalvos tikrai ne mano mėgstamiausios. Nagų lakas įspūdžio nepadarė, limituoto leidimo kolekcijos būna gražesnės. Laukiam pavasario ir naujienų.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig