2015 m. gruodžio 1 d., antradienis

TOP5: Essence


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mes su jumis aptarsime essence kosmetiką, o tiksliau ar verta pigi kosmetika dėmesio. Aš negaliu pasakyti, kad aš esu visiška essence kosmetikos fanė, man labai patinka jų limituoto leidimo kolekcijos, nes tiek fantazijos dar reikia turėti. Patikėkite, čia galima surasti ir labai gerų dalykų už  juokingą kainą. Manau nereikia pamiršti, kad kosmetika skirta paaugliams, pradėti pirkus savo žingsnius grožio pasaulyje. Mūsų essence stendai atrodo labai kukliai, nes dažniausiai jie tušti. Naujienų ir testerių čia surasti beveik neįmanoma. Einamiausių atspalvių taip pat, kartais reikia apvažiuoti kelias parduotuves tam, kad surasti kokią nors einamą produktą. Manau būtent taip ir reiškia 'populiarumą'. Šiandien aš papasakosiu apie produktus, kurie man patinka labiausiai.






Pirmoje vietoje essence all about Roses šešėlių paletė. Aš išbandžiau beveik visas all about paletes, tačiau rožinių atspalvių mano mėgstamiausia. Labai gera spalvų pigmentacija, gražios spalvos, kurios tinka tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažui. Rekomenduoju.



Antroje vietoje - essence antakių pieštukas, labai gera šviesi šalto atspalvio spalva, minkštas ir naudojasi labai patogiai. Kodėl būtent jis? Nes man labai patiko atspalvis, nes ji idealiai man tiko. Prieš tai buvo Chanel, bet jis buvo kiek per šiltas, MAC gautas testavimui - raudonai-rudas, o essence tobulas. Rekomenduoju.



Dar viena essence tobulas kosmetikos priemonė - blizgesiai. Man labai patinka visi, tačiau išskirti noriu matinius. Raudonas atspalvis tiesiog tobulas, tačiau yra ir geros kokybės nude ir rožiniai atspalviai.


Naujas essence Pure Nude makiažo pagrindas irgi vertas dėmesio, jis nesusitvarko su trukumais, tačiau labai gražiai išlygina veido spalvą ir natūraliai atrodo.

Mes priėjome jau prie paskutinės penktos vietos, todėl aš ilgai galvojau, ką galiu dar rekomenduoju Jums, nusprendžiau, kad tai vieno atspalvio I love Nude šešėliai, spalvos geros, matinės ir satininės, juos galima naudoti ir kaip šešėlius, ir kaip higlighterį, o tamsesnį atspalvį - kaip kontūravimo pudrą. 

Štai tokios mano rekomendacijos, aš noriu išskirti būtent šias priemones iš pagrindinės kolekcijos, mes galime dar ilgai šnekėti apie tobulus nagų lakus ir skaistalus iš limituoto leidimo kolekcijų, tačiau kokia iš to nauda, papildomos kolekcijos išeina pastoviai, jeigu nenusiperki, jau atrasti beveik neįmanoma. Tikiuosi šį produktai dar yra stenguose, nes labai dažnai po mano straipsnių stendai būna tušti, aš net pati nieko nusipirkti negaliu.

O kokios essence kosmetikos priemonės jūsų mėgstamiausios?





SHARE:

2 komentarai

  1. Nežinau kodėl, bet essence kosmetikos priemones mano oda iš karto atmetė. Greičiausiai atmetimo reakcija prasidėjo dėl sudėties - kažkuriam iš ingredientų esu alergiška. Po šio eksperimento nusprendžiau pereiti prie ekologiškos kosmetikos - daugiau jokių problemų su oda neturiu. O ir jos kaina - juokinga. Kam įdomu, kosmetika perkuosi https://www.livinn.lt/naturali-ekologiska-kosmetika 

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2016-07-26 12:28

    Tiesa, su sudėtimi jiems vertėtų padirbėti, juk kuriama paaugliams, kurių oda ir taip probleminė. Na, ką padarysi, kokia kaina, tokia ir kokybė...

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig