2015 m. lapkričio 7 d., šeštadienis

Dove Derma Spa Goodness 3 kūno kremas ir kūno losjonas


Na ir paskutinis įrašas šiandien apie Dove naują kūno priežiūros liniją Spa Goodness, kurios įpakavimas tikrai traukia akį ir vertas aplodismentų. Visos linijos dizainas buvo pakeistas, dabar atrodo tiesiog nuostabiai, norisi nusipirkti beveik viską. Aš šiandien mačiau net kūno aliejus, kurie atrodo tobulai, jau įrašiau į pirkinių sąrašą, o kol kas pašnekėsime apie kremą ir kūno losjoną, juk žiemos sezonu kūno oda reikalauja ypatingo dėmesio.







Dove Derma Spa Goodness 3 kūno kremas




Sudėtis:



Talpa: 300 ml.

Konsistencija:






Dove Derma Spa Goodness 3  kūno losjonas




Sudėtis:



Talpa: 200 ml.

Konsistencija:




Mano nuomonė:

Aš nesu iš tų žmonių, kurie tepliojasi kremais ir ryto ir vakare, mano kūno oda nėra probleminė, ar ypatingai sausa, todėl man užtenka pasitepti vieną kartą per dieną po dušo arba vonios ir aš jau laiminga. Kokie kremai man patinka? Pradžioje vertinamas kvapas, o po to nelipni ir neriebi konsistencija, kuri susigeria greitai, nes kartais reikia kažkur bėgti, visiškai nėra laiko leisti kūno kremui susigerti į odą. Šnekant apie Dove Goodness kūno kremus noriu paminėti įpakavimus, jie man labai patiko. Lyginant kremo ir losjono konsistenciją, norisi pasakyti, kad didelio skirtumo nepastebėjau, gal kremas kiek riebesnis ir geriau maitina.  Kvapas saldokas, tačiau nėra labai ryškus ir erzinantis. Tiek kremas, tiek losjonas pakankamai gerai maitina ir drėkina kūno odą, greitai susigeria ir palieka kūno odą šilkinę. Ar vertos dėmesio naujienos? Tikrai taip, labai noriu išbandyti šios serijos kūno aliejuką.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig