2015 m. lapkričio 7 d., šeštadienis

Syoss Glossing shine-seal plaukų kaukė su laminavimo efektu


Labas vakaras, brangieji, šiandien labai trumpai buvau Maximoje, buvau su vyru ir su tėvais, todėl jau supratote, nieko įspūdingo nusipirkti negalėjau, nes aplinkiniai nesupranta, kam dar pirkti, jeigu siunčia testavimui. Man ką šampūnų neužtenka? Užtenka, tačiau norisi išbandyti tai, ko nesiunčia, tam, kad sudaryti savo nuomonę. Aš labai prieš blogus (kurių dabar labai daug), kurie rašo tik tada, kai gavo ką nors testavimui, sielos ten nėra, tiesiog gavai- parašei-užmiršai. Aš taip negaliu, šeštadienio vakaras, jau laikas pailsėti, o aš prie blogo. Nežinau kodėl, tikriausiai todėl, kad tai mano mėgstamiausias laiko praleidimas. Bet grįžtame prie temos, namo lentynose labai daug neparašytų produktų, kuriems Maximoje dabar taikomos nuolaidos, todėl skubu taisyti padėtį, tikiuosi mano atsiliepimas padės kam nors apsispręsti. Šiandien vakare kalba eis apie Syoss plaukų kaukę su laminavimo efektu.



Gamintojo aprašymas:


Syoss profesionalų kokybė. Naujausios Syoss priemones su "Keratin Primer" kompleksu stiprina ir pagerina kiekvieno plauko skaidulos būklę.

Talpa: 250 ml.

Kaina: apie 5,50 EUR

Sudėtis:



Įpakavimas:





Konsistencija:


Mano nuomonė:

Su Syoss plaukų priežiūros priemonėmis viskas nelygiai, tai labai patinka ir tinka mano plaukams, tai nepatinka ir netinka visiškai. Šita kaukė liko kažkur per vidurį, nes atrodo plaukai blizga ir atrodo gerai, bet tačiau pučiasi ir labai elektrinasi. Sakyčiau kaukė idealiai tiks normaliems plaukams, gerai pamaitina, tačiau neapsunkina, sausiems plaukams šį kaukę per švelni. Kvapas man labai patinka, profesionalios kosmetikos, konsistencija kreminė, tačiau nėra ypatingai riebi.  Gamintojas aprašyme pasakoja apie plaukų atkūrimą, tačiau ypatingo poveikio aš nepastebėjau, Renew 7 plaukų kaukė mano  sausiems plaukams patiko žymiai labiau.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig