2015 m. lapkričio 4 d., trečiadienis

L'oreal Nagų serumas



Aš šiandien kažkokia išsiblaškius, pradėjau rašyti kelis straipsnius, nepabaigiau dar nei vieno, bet labai noriu papasakoti apie L'oreal serumą. Aš gavau labai daug komentarų, kad L'oreal nagų lakas trumpai laikosi ant nagų, taip, patvirtinu, be normalios bazės tikrai trumpai, o su šio serumu pas mane išsilaikė penkias dienas, tai gal serumas yra toks geras? Tikrai taip, aš jį naudoju kaip nagų lako pagrindą.





Gamintojo aprašymas:



Serumas 7 in 1 - 7 problemos – 1 sprendimas.
Praturtintas argano aliejumi ir vitaminais, nagai atrodo:
  1. Stipresni
  2. Tvirtesni
  3. Lygesni
  4. Mažiau sluoksniuojasi
  5. Mažiau skilineja
  6. Mažiau lužineja
  7. Mažiau "banguojasi"

Talpa: 5 ml.

Kaina: 5,99 EUR

Įpakavimas:














Tiek serumo pas mane liko po keturių lakavimų:







Mano nuomonė:

Pasakau iš karto, kaina nėra tokia jau maža, tačiau poveikis ir rezultatas geras, todėl pinigų negalia. Serumo buteliukas toks pat, kaip ir paprasto nagų lako, spalva labiau permatoma, gali būti naudojamas kaip lako pagrindas arba kaip paprastas, spindesio suteikiantis lakas. Teptukas labai patogus leidžia nulakuoti nagus prie pat odelės. Kodėl šita priemonė man labai patiko? Nes ant jos L'oreal  nagų lakai lakuojasi stebuklingai gerai, tokio rezultato aš nesitikėjau. Naudojant šį serumą man užtenka kartais ir vieno spalvoto (jeigu spalva pigmentuota) nagų lako sluoksnio. Serumas išdžiūsta ant nagų per kelias minutes, manikiūras per geras dešimt minučių. O svarbiausias dalykas, manikiūras išsilaiko apie penkias dienas (tamsūs nagų lako atspalviai, kurie dažniausiai vos kelias dienas išsilaiko nat mano nagų). Iš gamintojo pažadu galiu paminėti tai, kad nagai tikrai lygesni ir tvirtesni, atrodo sveikiau ir negeltonuoja. Rekomenduoju naudoti su L'oreal nagų lakais.


PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig