2015 m. lapkričio 4 d., trečiadienis

Baltic Fashion Concept Store



Kviečiu Jus į virtualią kelionę į mados dizainerių konceptualinę parduotuvę Rygoje, PC Galleria RIGA, pirmoje savo pasakojimo dalyje aš supažindinsiu jus su siūlomu parduotuvės asortimentu (čia dar parduodamos žiemos -rudens kolekcijos, o kai kurių dizainerių ir pavasario-vasaros kolekcijas,  realiai tai, kas aktualu pirkėjams), o antroje dalyje mes apžiūrėsime naujas kolekcijas.









Kaip aš jau sakiau, PC Galleria RIGA yra pačiame senamiestyje, parduotuvė yra antrame aukšte. Man labai patinka konceptualinės parduotuvės, kur galima pamatyti daugiau dizainerių, pamatuoti daugiau drabužių ir išsirinkti tai, kas tinka ir patinka. Čia mes galime pamatyti lietuvius: Daili, Agnę Kuzmickaitę, Julia Janus, latvius - QOOQOOSHKA, One Wolf, AP Clothing (Ance Petersone), NINA, Tata Tenerezza ir dar daug kitų dizainerių.

Na ir žiūrime nuotraukas, nes geriau pamatyti, nei kelis kartus išgirsti...












































Mano nuomonė:

Prieš važiuojant į Riga Fashion week aš jau buvau susipažinusi su Latvių dizaineriais, dalyvavau N Wild Vitrina: RYGA atidaryme, todėl puikiai žinojau, ko galima tikėtis. Peržiūrėjus Konceptualinės parduotuvės asortimentą, supratau, kad Agnės drabužių pasirinkimas čia žymiai didesnis, labai patiko jaunatviški ir drąsus QOOQOOSHKA, NINA ir One Wolf dizaino minimalizmas. Nepalieka abejingų ir SAZ išskirtinė avalynė, aš jau spėjau peržiūrėti visus siūlomus variantus, tiesiog wow, daugiau net nežinau ką pasakyti, su tokiais aukštakulniais tikrai neliksite nepastebėta. Apie labai gražius FLASH YOU AND ME apatinius mes dar šnekėsime, nes jus privalote tai pamatyti, o aš kol kas peržiūriu dizainerių internetinius puslapius ir rašau norų sąrašus, naudingas nuorodas palieku ir Jums. Dauguma dizainerių siunčia užsakymus į Lietuvą, o su Lietuviškais dizaineriais galima susipažinti be jokių problemų, jų puslapius irgi prisegu.

Daugiau informacijos apie dizainerius ir kolekcijas:

Tata Tenerezza




NINA





AP Clothing

Daili

Agnė

JuliaJanus

One Wolf


 QOOQOOSHKA


MIESAI



FLASH YOU AND ME


SAZ

CINNAMONS ATELIER

Tikiuosi Jums buvo taip pat įdomu kaip ir man, tai buvo Rudens/Žiemos kolekcija (Daili buvo galima pamatytini jau Pavasario/Vasaros kolekciją), o labai greitai mes su Jumis eisime apžiūrėti visų pavasario kolekcijų, ten bus daugiau spalvų, o taip pat iųskirtinė proga dalyviams susipažinti su dizaineriais, aptarrtu jų kolekcijas ir sužinoti daugiau. Aš jau tvarkau nuotraukas...





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig