2015 m. lapkričio 17 d., antradienis

Lush Maypole muilas



Lush parduotuvėje laikas sustoja ilgam, nes kiekvienoje juodos spalvos dėžutėje slepiasi unikalus produktas, visada rekomenduoju prieš perkant Lush, susipažinti su priemonės aromatu, nes kartai būna meilė iš pirmų kvapo natų, o būna tiesiog neįmanoma naudoti. Šiandien mano pasakojimas apie muilą, taip, taip, tai muilo gabalas, kuris mažo to, kad atrodo nepakartojamai gražiai, turi stiprų gaivių mėtų ir  saldesnių gėlių aromatą, labai neįprastas kvapų derinys.



Gamintojo aprašymas:




Sudėtis:

  • Rapeseed Oil and Coconut Oil
  • Water (Aqua)
  • Glycerine
  • Sorbitol
  • Perfume
  • Canadian Maple Syrup
  • Sodium Chloride
  • Titanium Dioxide
  • Gardenia Extract
  • Peppermint Oil
  • Sodium Stearate
  • EDTA
  • Tetrasodium Etidronate
  • Sodium Hydroxide, 
  • Colour 17200, 
  • Colour 14700, 
  • Colour 45410, 
  • Colour 42090

  • Kaina: 100 gr. - 5,40 EUR (mano gabaliukas 87 gr.)

  • Kur pirkti: parduotuvė Lush, PC Panorama







  • Mano nuomonė:

  • Smagu, kad Lush muilas be SLS, tai tikrai labai geras ženklas ir lemia tai, kad muilas nedžiovina kūno odos. Lush muilų pasirinkimas parduotuvėje labai didelis, kiekvienam skoniui, smagu, kad šį kartą buvo galima pasirinkti produktus testavimui, tą aš padariau su dideliu malonumu. Tiesą, man dar labai patiko Serendipity muilas su prancūziškų levandų ir ramunėlių ekstraktais, tačiau mano pasirinkimas - gaivesnis Maypole muilo kvapas. Man atrodo, kad muilas turi du kvapus - žalioji muilo dalis kvepia mėtomis, o raudonoji turi gėlių (pagal aprašymą tai gardenijos kvapas) aromatą. Muilas gerai pūtuoja ir labai švelniai plauna kūno odą, jo neįprastas kvapas pagerina nuotaiką ir suteikia energijos visai dienai. Jeigu jums patinka gaivūs ir neįprasti kvapai rekomenduoju išbandyti.



  • PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig