2015 m. lapkričio 17 d., antradienis

MAC Hugs & Kisses Winter 2015 Collection


MAC išleidžia tiek kosmetikos naujienų, kad net sunku jas visas pastebėti. Smagu, kad naujienas pastoviai galima rasti mūsų MAC parduotuvėse, blogai, kad tos parduotuvės tik Vilniuje, tačiau yra kaip yra, tikiuosi jau greitai Douglas prekiaus MAC kosmetika internetu, tada nusipirkti turės galimybę visi. Šiandien noriu pašnekėti apie dar daugiau naujienų jūsų lūpoms. Ar man patinka MAC lūpų dažai ir blizgiai? O taip, tobulas rezultatas, tačiau kartais stabdo kaina.





MAC Huggable Lipcolour – Permanent – €23.00





  • Feeling Amorous? – fuchsia
  • Extra Sweet – light pink
  • Out for Passion – gentle warm pink
  • Bare Hug – sweet orange and peach
  • Love Beam – warm pink
  • Sweet Creation – gentle warm peach
  • Touche – light beige
  • Fashion Force – delicate orange-coral
  • Cherry Glaze – orange-red
  • Flaming Lips – dark red
  • Glamorized – bright pink
  • What a Feeling! – cool pink
  • Red Necessity – deep wine-red
  • Commotion – dark plum
  • Rich Marron – nude

MAC Huggable Lipglass – €23.00







  • Kind Kiss – pale carrot
  • Pleasure First – warm pink
  • Cool & Cute – bright salmon
  • Such a Sweetheart – bright watermelon
  • Embraceable Me – pastel pink
  • Sweet Persuasion – warm pink-lilac
  • Keep It Light – light warm nude
  • Never Say Never – rich coral
  • Marvel-Lush – cold pink
  • Love Buzz – fuchsia pink
  • Snuggle Up – bright pink and lilac
  • Mega-Hug – rich crimson
Man labiausiai patiko lūpų dažų spalvos, tikrai tobuli nauji atspalviai, kurie suras savo gerbėjus. Kartais ateini prie MAC stendo, o gražiausių atspalvių jau nėra. Bet dažniausiai išperkamos švelnios ir nude spalvos, ryškūs bordo, raudoni, violetiniai lieka, ir Ačiū, Dievui, aš perku MAC tik dėl atspalvių, Nude spalvos lūpdažį ar blizgį galima nusipirkti pigiau, o tokios tobulos spalvos kaip Russian Red, Vamp ir kitus, galima surasti tik MAC. Ką aš nusipirksiu? Dvi bordo spalvas (Red Nessesity ir Commotion) iš paskutinės lūpų dažų eilės, aš jau morališkai apsiruošusi tokiems atspalviams. O bordo atspalvių per daug nebūna, aš turiu tik du mėgstamus - vienas MAC, kitas L'oreal.



SHARE:

2 komentarai

  1. O as busiu nuobodi - noreciau pastelinio rozinio lupu blizgesio. Zinau, kad splava nieko isskirtinio, ir tkia gaima rasti pas bet kuri gamintoja, bet va butu idomu isbandyti MAC lupu blizgesi.:) Tiesiog, is smalsumo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš jau įpratusi prie wow atspalvių: raudonų, ryškiai raudonų, oranžiių, bordo. Rožiniai faina, bet į susitikimus su draugėmis arba pas mamą, į renginius tik ryškūs atspalviai. Man aplamai MAC lūpų dažai yra savotiški, tačiau įvertinus tai, kaip laikosi ant lūpų, suprantu, kiti taip nesilaiko, man nereikia rūpintis lūpų atspalviu, aš galiu likti savimi ir nežiūrėti pastoviai į veidrodį.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig