2015 m. lapkričio 23 d., pirmadienis

MAC Mineralize Blush (spalva Warm Soul)



Dar vienas įrašas bloge jūsų dėmesiui apie mineralinius MAC skaistalus. Vakar šnekėjome apie matinius Catrice skaistalus, šiandien apie mineralinius skaistalus, persikinio atspalvio, kurie suteikia veidui gaivumo ir lengvą švytėjimo efektą.





Gamintojo aprašymas:





Pasirinkimas:




Kaina: 27,50 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC Akropolis, parduotuvė Douglas, Vilnius

Įpakavimas:








Spalva:









Rezultatas:





Mano nuomonė:

Skaistalų spalva - lengva persikinė, jie nėra tokios ryškios spalvos, nuotraukoms aš naudoju žymiai daugiau produkto, nei realiame gyvenime, mano tikslas parodyti spalvą, pigmentaciją ir intensyvumą. Skaistalai labai gerai pigmentuoti, tačiau padauginti sunku, nes spalva nėra ryški. Tai superinis atspalvis, jis suteikia veidui gaivumo ir lengvo švytėjimo. Veidas neblizga, tai labai svarbu, nes dauguma iš mūsų nemėgsta blizgučių. Aš prieš blizgučius neturiu nieko prieš, aš dar pereinu su MAC mineralinę pudrą, kuri suteikia veidui švytėjimo. Skaistalai yra užkepti, tačiau pakankamai minkšti. jeigu lyginti su garsiais Chanel užkeptais skaistalais, MAC turi daugiau perlamutro ir spalva žymiai intensyvesnė. Įpakavimas labai paprastas, juodas, matinis, be veidrodžio ir šepetėlio. Ar rekomenduoju? Taip, nes tai  vienas iš geriausių MAC produktų, prie kurio nereikia taikytis, nereikia papildomų priemonių naudojimui (bazės, fiksatoriaus ir pan). Man be galo patinka rezultatas, o naudojant kartu su MAC lūpų dažais ir pieštuku gaunasi tiesiog tobulas makiažo variantas.

PR Sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig