2015 m. lapkričio 6 d., penktadienis

Make Up Store Klubo narių vakaras ir makiažas MULTI



Vakar vakare aš jau skubėjau į Make Up Store Klubo narių vakarą. Ten pristatomas mėnesio makiažas, būna makiažo pamokėlė, taikoma 20% nuolaida visam asortimentui, pristatomos naujienos, o svarbiausia, galima dalyvauti loterijoje. Labai daug naujienų ir nuotraukų jau laukia jūsų.....


Aš turiu labai didelį norą pasiimti Make Up Store taurę su savimi, tokio grožio, aš jau seniai nemačiau. Tobula...






Į parduotuvę jau atkeliavo naujų atspalvių akių šešėliai. Naujiena - šešėlių paletė. Nusipirkus keturis atspalvius, šešėlių paletė dovanu. Visiškai nebūtina pirkti viską iš karto, yra kortelės, kur parduotuvės darbuotai užpildo duomenis apie pirkimą ir kai ateina laikas, jūsų laukia labai smagi ir graži dovana. Aš jau mintyse suskaičiavau kokius atspalvius pirksiu: Cosmopolitan (šešėliai ir skaistalai, nereali spalva), Ghetto, Pollution - tamsus matinis atspalvis ir Vanilla - labai gražus šviesus atspalvis, tačiau išėjau su matiniu pilkos spalvos šešėlių, nes negalėjau atsispirti. Bet apie viską iš eilės..

Pilkos spalvos šešėliai karaliauja madinguose makiažuose, tai naujausia tendencija, būtent todėl Make Up Store išleido nerealaus grožio pilkų atspalvių paletę. Spalvos ne tik matinės, bet ir satininės, bei su shimeriu, nuo juodos iki šviesiai pilkos, nuo šaltų atspalvių iki šiltu. Viskas ko reikia tobulam akių makiažui, tokia paletė mano svajonė, ne daugiau, nei mažiau. Jau rašau laišką Kalėdų seneliui, jaučiu šiais metais laiškas bus labai ilgas.



Nauja Tobula Make Up Store kalėdinė kolekcija: du lūpų blizgesiai (kitas hamelioninės spalvos bus naudojamas vakaro makiažui), pilkos spalvos šešėlis -spalva Shade, dviejų atspalvių švytėjimo suteikianti pudra - Velvet Beam-Cotton ir kitas Cashmere.


Aš negalėjau iš rankų paleisti tokio gražaus įpakavimo, įvertinus situaciją, higlighterių pas mane labai daug, todėl nusipirkau matinius pilkos spalvos šešėlius, parodysiu straipsnio gale.




Po atlikto makiažo aš labai susidomėjau Make Up Store pigmentais, būtinai nueisiu ir išmoksiu padaryti makiažą naudojant būtent jos. Kalėdinis  iš naujos kolekcijos - tobulas. 



Spindesio suteikiančios pudros atspalviai - vienas  šiltas, kreminio atspalvio su mėlynos ir geltonos spalvos blizgučiais, kitas - labai šviesus su mėlynos spalvos blizgučiais. Įpakavimai, wow, kokie įpakavimai, tiesiog privaloma turėti tokį daiktą savo kosmetinėje.








Make Up Store klubo narių vakaras skirtas pristatyti naują mėnesio makiažo variantą, tai pasiūlyto makiažo interpretavimas. Juk makiažas podiumui ir realiam gyvenimui yra du skirtingi dalykai.


Šio mėnesio makiažo variantas - Multi, graži ir spindinti veido oda, tamsios spalvos lūpų dažai ir ryškūs akių šešėliai.


Makiažui naudojama kosmetika:




Aš jau tada atkreipiau dėmesį į Make Up store pigmentus. Iš pirmo žvilgsnio, nieko įspūdingo, tačiau koks akių makiažas gavosi. (Naudojamos spalvos Lilac ir Pearl)



Naujoji spindesio suteikianti pudra irgi buvo naudojama makiažui, skruostams paryškinti. Aš galvojau kad pudros blizgučiai labai jau ryškia matosi ant veido, nieko panašaus, labai saikingas ir natūralus švytėjimas. Savaime suprantama, rezultatas priklauso nuo panaudoto priemonės kiekio. 







Tarpinis rezultatas: Akių makiažas iš arčiau. Na ir kaip jums pigmentai? Man violetinis atrodo tobulai, visam vokui buvo naudojamas matinis akių šešėlis Shadow ir tamsiausias Pollution



15 minučių veido kontūravimo pamoka:

Barbora pristatė Make Up Store kontūravimo paletę, aš tokią turi namuose, mano atsiliepimas apie ją čia, man labai patinka ir tekstūra ir rezultatas, tačiau reikia išmokti naudotis šia palete, todėl rekomenduoju atrasti laiko ir užsirašyti į Make Me Over makiažo pamoką.



Mano spalva Medium, modelio makiažui buvo naudojamas tamsiausias atspalvis, taip efektas bus ryškesnis. Baltoji spalva  visuose kontūravimo paletėse yra vienoda, tamsėja tik rudas atspalvis.





Kontūravimo pudros fiksavimui naudojome Dual Foundation (spalvos London - ant viso veido, Stockholm ant šviesiausių vietų), šitos pudros gerai pamaskuoja ir paslepia nelygumus, tačiau neturi miltinio efekto.



Lūpoms buvo naudojamas Lūpų dažai spalva Photo, lūpų blizgesys - BelliFlowers (iš naujos Kalėdinės kolekcijos), skaistalai - Complex, makiažą užfiksavome su Make Up Store biria pudra Mellow Yellow.


Rezultatas:

Aš likau sužavėta  rezultatu ir akių makiažu, būtinai pabandysiu pakartoti tokį variantą namuose.




Smagiausia vakaro dalis - loterija, nepatikėsite, tačiau pirmu numeriu ištraukė mane, o ką aš gavau? Violetinės spalvos akių šešėlius, vat dabar tikrai privalau atkartoti makiažą namuose ir dapirkti matinius akių šešėlius iš naujos kolekcijos, nes įpakavimo nesinorėjo net paleisti iš rankų. Tai bus mano pirmas žingsnis paletės link.


Mano laimėjimas:




Mano pirkinys

Pirmą šešėlį ir pirmą parašą jau turiu, beliko dar 3, tačiau jau tiksliai žinau, kokius šešėlius pirksiu.



Taip atrodo paletė



Ir kaip pasakojau Make Me Over lankstinukas, manau drąsiai galite pasinaudoti, o tiksliau, rekomenduoju pasinaudoti. Kol eini į makiažo mokymus padėtis aiškėja, kur ir ką tepti, bet visai kitaip, kai visažistas parodo visą makiažo atliko eigą ant tavo veido.





Aš išėjau namo, o mintyse pilkos spalvos šešėlių paletė.





Apibendrinant noriu pasakyti, kad Make Up Store, tai unikali vieta, kur galima ne tik nusipirkti profesionalią kosmetiką (manau tai padaryti galima visur, pasirinkimas labai didelis: MAC, Inglot ir pan), tačiau čia tau padės išmokti tą kosmetiką panaudoti, praktikoje makiažams atlikti,  parinks tinkamą atspalvį, patars kokio produkto reikia būtent tavo veido odos tipui, čia galima atlikti makiažą, o taip pat sudalyvauti Make Up Over makiažo pamokėlėje.


PS. vos neužmiršau Jums pasakyti, kad atsinešus visažisto diplomą, visam asortimentui taikomos 20% nuolaida.

Tikiuosi Jums patiko mano pasakojimas ir kitą kartą susimatysime renginyje.

















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig