2015 m. lapkričio 1 d., sekmadienis

MIXA Valomasis pienelis, didinantis odos toleranciją



Gero sekmadienio, brangieji, šiandien mano pasakojimas apie MIXA valomąjį pienelį. Jus net neįsivaizduojate, kaip aš pavydžiu tiems, kas gali naudoti micelinį vandenį, mano odai nuo jo prasideda alerginę reakciją, todėl tenka rinktis valiklius, prausiklius ir pienelius. MIXA patiko mano veidui, šiandien aptarsime, juk veido valymas, pati svarbiausia odos priežiūros dalis.






Gamintojo aprašymas:




Jautrios odos poreikius atitinkantis valomasis pienelis su švelniomis valomosiomis dalelėmis. Valo odą jos netrinant, todėl tinka jautriai, sudirgti linkusiai odai.

REZULTATAS

Valomasis pienelis tiesiogine prasme ištirpdo makiažą.  Jūsų oda nuraminta ir sudrėkinta, jai suteikiamas komforto pojūtis.

NAUDOJIMAS

Užtepkite vatos gabalėliu, truputį palaikykite ir netrindama odos nušluostykite.

Talpa: 200 ml

Sudėtis:



Įpakavimas:







Konsistencija:




Mano nuomonė:


Aš negaliu pasakyti, kad pienelis ypatingas, tačiau nieko blogo pasakyti irgi negaliu. Įpakavimas patogus, su pompa (taip žymiai patogiau naudoti), konsistencija nėra skysta, gerai nuvalo makiažą (nuo akių taip pat, jeigu tušas ir kitos priemonės nėra atsparios vandeniui, nedirgina akių), nepalieka riebios plėvelės, nedirgina veido odos. Pienelio kvapas labai švelnus, jo beveik nesijaučia.  Priemonė nekemša porų ir nesukelia alergijos. Apibendrinant noriu pasakyti, kad tai geras bazinis veido priežiūros produktas, kuris tikrai vertas dėmesio. Ar nusipirkčiau priemonę dar kartą? Taip, nes man labai patiko įpakavimas ir priemonės konsistencija.


PR sample 


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig