2015 m. lapkričio 16 d., pirmadienis

Outfit: Orange Fur and Graffiti


Užupyje yra neapsakomo grožio kiemelių, kur visos sienos išpaišytos Graffiti, tai labai ryškus kontrastas tarp prabangių namų, restoranų ir meno, kuris yra suprantamas ne kiekvienam. Būtent tokį foną aš pasirinkau savo fotosesijai sekmadienį. Aš noriu šnekėti apie skirtumą, apie kontrastus, apie kailinius, prabangą, madą ir graffity ant sienos, apie nenatūralių kailinių pasirinkimą. Aš labai noriu, kad mes susimastytumėm, nors kiek, nes žmonės tokios kiaulės, sorry, bet tai tiesa. Aš specialiai nuotraukose instagram palikau šiukšles fone, tai dar labiau išryškina kontrastą, o blogus nuotraukas jau kiek patvarkiau, nes man pačiai gėda, kad miesto centre žmonės meta šiukšles, butelius, stiklinės, nuorūkas ir pan.










Kailiniai -H&M studio
Diržas - H&M studio
Kelnės - ZARA
Batai - Mio Mio (Step Top)









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig