2015 m. lapkričio 1 d., sekmadienis

Outfit: Sunny Day in Vilnius




Man labai dažnai taip atsitinka, jeigu patinka drabužis, aš stengiuosi prie jo priderinti visus likusius, jeigu niekas netinka, nusipirkti. Niekam ne paslaptis, kad esu ištikima Michael Kors gerbėja ir mylėtoja. Turiu labai didelę rankinių kolekciją, hamilton rankinės - mano mėgstamiausios, o dabar mėgstamiausio drabužių vietą užėmė kailiniai. Man šiandien pasakė mama, kad atrodo lyg man būtų 16 metų, aš manau, tai gerai. vertinu tai kaip komplimentą, ypač  smagu išgirsti tai nuo tų žmonių, n, kurie siūlo susiūti džinsus, nes jie suplyšo. ;-))) Garbės žodis, dar prieš gerus du metus taip niekada neapsirengčiau, tačiau dabar esu laisva nuo kompleksų, nemanau, kad brangu yra gražu, net mass market parduotuvėse galima surasti gerus drabužius. pagrindinė Fashio bloggerio tikslas, pašaukimas - mokėti derinti brangius ir mass market drabužius, leisti madai išeiti į gatves.















Kailiniai Micahel Kors
Džinsai - ZARA
Batai Mio Mio
Rankinė - Michael Kors
Megztinis - ZARA
Kepurė ZARA
Aoyrankė - Stradivarius
Akiniai Michael Kors












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig