2015 m. lapkričio 2 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano brangieji, pagaliau atsigavau po kelionės, galime pradėti vėl dirbti ir rašyti įrašus man būdingu tempu. Šią savaitę planuoju daugiau papasakoti apie madą, parodyti daugiau savo drabužių derinukų (nes nusipirkau labai daug naujų drabužių, bandysime derinti). Taip pat eisiu į daugybę renginių ir planuoju papasakoti Jums apie naujienas. Kas dar? Savaime suprantama, šnekėsime apie geriausias praeito mėnesio kosmetikos priemones, taip pat apie pabaigtukus, kurių kaip niekada labai mažai.




Noriu papasakoti apie Gosh matinius lūpų dažus:


Apie L'oreal  La Manicure nagų serumą:


Pašnekėsime apie Pierre Herme for L'occitane Pamplemousse Rhubarbe muilą ir rankų kremą


Man atrodo, kad tobulam makiažui reikia tik dviejų spalvų akių šešėlių: šviesaus ir tamsaus atspalvio. Mano pasirinkimas naujosios BeYu spalvos, kaina nėra didelė, o kokybė labai gerai. Net nuotraukose matosi, kad aš jau išbandžiau šešėlius. Man taip būna labai retai.


Maybelline naujiena - Baby Lips Winter Delight lūpų balzamai. Mano Hot Cocoa ir Mint Candy


Clinique Smart  veido kremas ir paakių serumas-kremas tikrai verti jūsų dėmesio


MAC pilkų atspalvių šešėlių paletė, labai norisi jau pagaliau išbandyti atspalvius


Pašnekėsime apie VIVI tonizuojančius losjonus, mano kolekcijoje damasko rožių ir Drėkinamasis


Aptarsime Gosh sausą plaukų šampūną, kuris labai patinka mano manai


Biovax  plaukų priežiūros linijos priemonės su auksu labai gerai lygina ir atstato plaukus, o taip pat kvepia dakasko rožėmis, kas gali būti geriau?






Naujienos:

Pagaliau Catrice ir Essence naujienos mano rankose. Pirmadienį ryte man paskambino paštininkas, aš jau buvau pakeliui į Rygą, todėl siuntą pasiėmė mano vyras. Ką aš noriu pasakyti, naujienos kaip niekada labai fainos. Labai dažnai aš peržiūriu kosmetiką ir padarau GiveAway konkursus, nes suprantu, man tokios spalvos netinka, o čia norisi beveik kiekvieną produktų išbandyti pačiai.  Iš jau išbandytų: Catrice Liquid Camouflage ir Even Skin Tone, labai patiko. Aš padariau makiažą naudojant Catrice ir Essence priemones, tik nuotraukas blogui dariau po penkių valandų. Mano tikslas, įvertinti kaip priemonės laikosi ant veido. Šiandien apie tai pašnekėsime plačiau.


Tobuli Essence akių šešėliai, All About Roses aš jau turėjau, kokybė man patinka (todėl šį paletė bus išlošta GivAway konkurse),  šią savaitę bandysime lakuoti nagus naujais atspalviais.


essence spalvotus teptukus pirkau Rygoje, jau buvo išpardavimas, todėl kainos juokingos. Tiesą sakant, pirkau nuotraukoms, bet bus įdomu įvertinti ir kokybę.




Dove plaukų priežiūros naujienos - Regenerate Nourishment plaukų šampūnas, balzamas, kaukė ir serumas-aliejus.


Nauja Dove Intensive Repair plaukų priežiūros linija labai pažeistiems plaukams.



Mano visas butas kvepia Lush priemonėmis, tai nerealus, jaučiasi, kad neužilgo Kalėdos . Rygoje gavome po labai didelę dėžę vonios priemonių iš Kalėdinės kolekcijos. Ji tokia didelė, kad aš jau darau nuotraukas ant grindu




Dar nieko neišbandžiau, nes nespėjau. Rygoje viešbutyje nebuvo vonios, o namuose aš taip ir nespėjau išbandyti.

Dar turiu dušo želė - Snowman ir Santa's Belly






Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū,
kad skaitote








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig