2015 m. lapkričio 3 d., antradienis

Pabaigiau 2015.10.


Aš jau vėl ruošiuosi į renginius, todėl planuoju paskelbti kelis įrašus dabar, o vakare jau šnekėsime apie madą, vakar sutvarkiau beveik visas nuotraukas, tai pagreitina rašymo procesą. Labai populiari blogo tema apie pabaigtukus, deja, šį kartą jų labai mažai, buvo tiek naujienų, kad aš net nespėju jų išbandyti, ne tai, kad pabaigti visas likusias priemones. Taip pat buvo be galo daug mėginukų, kurie labai patiko.


Kaip kiekvieną mėnesį dažiau plaukus. Mano plaukai beveik juodos spalvos, todėl reikia balinti miltukais, kitaip nieko nebus. Šį kartą man nesigavo taip, kaip aš noriu, todėl tonavau kelis kartus. Pirmą kartą su estel plaukų dažais, o kitą kartą su Cenko pearl blond atspalviu. Ar gavosi norimas rezultatas? Kol kas ne, nes nedažiau šaknų gal kokius keturis mėnesius, supratau, kad tai buvo labai didelė klaida.





Syoss renew7 intensyvi plaukų kaukė - man labai patiko, taip, sutinku, sudėtyje vien silikonai, bet kartais norisi gražių ir lengvai krentančių plaukų be didelių pastangų, šita kaukė būtent tokį efektą ir suteikia. Tinka tik labai sausiems plaukams.


Tonuojantis plaukų šampūnas Coloristeur - pasibaigė  šampūnas noisette atspalvio, vonioje liko dar violetinis. Labai patiko ir efektas ir spalva. Rekomenduoju, buteliuko neišmetu, jį galima papildyti dar kartą.

L'oreal Casting plaukų balzamas po plaukų dažymo - tobulas balzamas, labai gerai atgaivina plaukus po dažymo. Nors aš jau seniai nedažau plaukų šiais dažais, balzamas lieka mano mėgstamiausiu, pasiimu pas mama.





Korėjietiškos dantų pastos ir šepetukai. Šiuo metu naudoju dantų balinimo rinkinį, pasistengsiu bloge aprašyti poveikį.


Aš jau pasakojau, kad naudoju tik vyriškus dezodozantus, mano pasirinkimas - Old Spice Whitewater.
Naturalis skystas rankų muilas su kraušėmis ir bananais - pradžioje labai patiko priemonės kvapas, o po to taip atsibodo, kad norėjosi kaip įmanoma greičiau pabaigti.
Philip Kingsley naktinė plaukų kaukė - nepatiko, nes jokio efekto mano plaukams nebuvo, o kaina tikrai labai aukšta.
Pienės Pūkas maitinamasis veido aliejus - tobulas produktas, gaila, kad šį kompanija sustabdė savo veiklą.



Mėginukų buvo tikrai labai daug, tačiau aš noriu papasakoti apie tuos, kurie man patiko labiausiai

Skincode lifting kaukė - gelinės konsistencijos, gerai gaivina, bei stangrina veido odą.

L'erbolario gelio konsistencijos dezodorantas, laisvai galėtų užimti vietą mano vonioje, nes labai gerai sulaiko prakaito kvapą, nedažo drabužių ir nepalieka žymių, o poveikis nuo ryto iki vakaro.

Cosnobell cell-active veido kaukė - tobula, nežinau kas sudėtyje, tačiau veidas po naudojimo tiesiog šilkinis, tokio efekto aš niekada neturėjau, labai noriu nusipirkti pilną įpakavimą.

Lush Juzu ir Cocoa  dušo želė - tobulas Pinocolados kvapas, jau įrašiau į pirkinių sąrašą.

L'erbolario veido kremas su apelsinų žievelių vašku man labai patiko, tobulas efektas, tačiau kremas kvepia raugintų agurkų raugu. Na bent jau man tokios asociacijos.

Toks buvo mano mėnuo, kitą kartą pabaigtukų bus žymiai daugiau,

Geros dienos ir iki vakaro,







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig