2015 m. lapkričio 3 d., antradienis

Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment ir veido kremas Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer nuo raukšlių sausai ir mišriai odai



Pagaliau jau namuose, todėl iš karto prie blogo rašymo, noriu pasidalinti atsiliepimu apie Clinique kompanijos naujienas. Manau visi matėte šių kremų reklamą, o aš šiandien noriu papasakoti apie poveikį, nes reklama tai labai gerai, tačiau poveikis, kur kas svarbiau. 




Gamintojo aprašymas:


PS. Mano Clinique veido priežiūros rinkinys atkeliavo su stulbinamo grožio lempute, nuo jos prasidėjo mano pamąstymai apie virtuvės dizaino pakeitimą. 




Smart Custom-Repair Eye Treatment






Paakių priežiūros priemonė
  • Akivaizdžiai mažina mimikos raukšleles ir žąsies kojeles aplink akis.
  • Atstato ir stangrina paakių sritį.
  • Suteikia skaistumo pavargusiems, papilkėjusiems paakiams.
  • Naikina smulkias raukšleles.
Smart priemonės sudėtinės dalys padeda kur reikia ir kada reikia:
  • Atstato – proteinai
  • Suteikia skaistumo – vitaminas C, slyvų ekstraktas, gliukozė.
  • Drėkina, apsaugo – hialurono rūgštis, ryžių ekstraktas, vynuogių kauliukų ištrauka.
  • Ramina – anyžius, dumblių ekstraktas.
Talpa: 15ml
Kaina: 52,95 EUR

Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer








Dieninis veido kremas nuo raukšlių 
Sausai ir mišriai odai.
Briliantinis atradimas.
Pažangių technologijų dėka suteikiamas intensyvus drėkinimas, odos būklės atstatymas ir senėjimo požymių prevencija.
Suteikia daugiau drėgmės – hialuronas, gliukozaminas.
Mažina raukšlelių ir raukšlių gyli – peptidai, deguonies kapsulės.
Stangrina ir formuoja – fotosomos dieną ir utrasomos naktį.
Skaistina.

Talpa: 50 ml.
Kaina: 59,95 EUR


Mano nuomonė:

Atidarius veido kremo įpakavimą, iš karto pajutau būdingą Clinique veido priežiūros linijai kvapą. Negaliu pasakyti, kad kvapas labai aitrus, arba wow, koks stiprus, bet jis būdingas visiems Clinique veido linijos priemonėms. Galiu pasakyti taip, Clinique veido kremą atpažinčiau iš šimto veido kremų. Šnekant apie Clinique, mano mintyse 3-jų etapų veido priežiūros programa, nuo kurios ir prasidėjo mano pirmoji pažintis su šio brendu, tai buvo prieš gerus dešimt metų, tada mano oda buvo riebi ir probleminė, gelbėjo Clinique muilas (manau tais laikais geros kokybės veido priežiūros priemonės buvo naujiena rinkoje, būtent tada veidui skirtą muilą ir muilinę atrodė nerealiai).  Aš esu bandžiusi Clinique Smart Custom veido serumą, kuris man patiko, todėl jau prieš bandant turėjau teigiamą nuomonę apie liniją bendrai. Dabar rinkoje tiek produktų ir veido priežiūros priemonių, kad lengvai galima pasimesti, atsivertus bet kokį žurnalą, pilna reklamos, todėl labai svarbu atsiliepimai.
Kuo pasižymi Clinique priemonės: jos nesukelia alergijos, produktų pasirinkimas labai didelis (net jeigu mes šnekame apie naujieną, yra skirtingi kremo variantai bet kokio tipo odai, o tai labai svarbu), svarbu tinkamai išsirinkti jūsų odai tinkantį kremą. 
Manęs labai dažnai klausia, nuo kada galima naudoti priemones nuo raukšlių, šiandien gavau atsakymą: "Mūsų oda pradeda senti nuo 20 metų, bet sensta dermo odos sluoksnis, matomos raukšlės ir jų pirmieji požymiai pasimato nuo 25 metų, o nuo 30 metų prevencinių veido priežiūros priemonių naudojimas yra būtinas. Clinique veido kremas iš naujos linijos intensyviai maitina veido odą (mano kremas skirtas normaliai-sausai odai), todėl man gal kiek per riebus (na bent jau taip atrodė po pirmo bandymo). Konsistencija kreminė, tiršta, susigeria per geras penkias minutės, tačiau riebaus sluoksnio ant veido aš nejaučiu, buvau labai nustebusi, nes iš pirmo žvilgsnio atrodė kad kremas visiškai netinka, o pasirodo kartais kremo konsistencija būna apgaulinga. Veido drėkinimo dėka, mažosios rauklės atrodo mažiau pastebimos, veido oda labai švelni ir pamaitinta. Rezultatas man patiko, savaime suprantama, raukšlės paakių zonoje nuo paakių kremo niekur nedingo, tačiau tapo kiek mažiau matomos. Paakių kremas labai lengvos ir švelnios konsistencijos, gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas (gerai sudrėkinus paakių zoną, maskuojamos priemones tepasi žymiai paprasčiau, tačiau labai riebių tekstų naudoti nerekomenduojama, tušas ar šešėliai gali pabėgti). Priemonės gerai veikia su mano jau turimoms kitų brendų veido priežiūros produktais, todėl aš likau patenkinta. Manau būtent tokios riebios konsistencijos kremo ir reikia rudens-žiemos sezonui, kuris gerai drėkintų ir maitintų veido odą, būtų kaip prevencinė priemonė nuo raukšlių. O svarbiausiai, reikia nepamiršti paakių zonos, nes aš pastoviai užmirštu apie paakių zonos drėkinimą.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, Clinique veido priežiūros priemonės tikrai geros, patikrintos ir vertos dėmesio, jų pasirinkimas labai didelis, todėl kiekvienas gali atrasti tai, kas tinka būtent jam, ar buvo stebuklas? Ne, tačiau naudojant priemones ilgiau, mažos mimikos raukšles tapo mažiau matomos, veidas pamaitintas ir atrodo gaiviai. 

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig