2015 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

REF. Dry Shampoo sausas šampūnas


Labas rytas, mano brangieji, sausieji plaukų šampūnai, mano šių metų atradimas. Renginiai paskutiniu metu būna pastoviai, aš nenoriu kiekvieną dieną plauti ir šukuoti plaukų, ką daryti tokioje situacijoje? Sausas šampūnas,  labai lengvas ir greitai plaukų atgaivinimo būdas, tačiau jų pasirinkimas labai didelis, kodėl verta rinktis profesionalios kokybės? Šiandien apie tai pašnekėsime plačiau.







REF. Dry Shampoo sausas šampūnas yra naujos kartos šampūnas. Šis šampūnas yra besvoris ir sausas plaukų pudros purškiklis skirtas atgaivinti jūsų plaukams. Jis suteikia plaukams tvirtumo, tekstūros ir apimties jų neplaunant.

Naudojimas. Gerai supurtykite indelį, laikykite 20-25 cm atstumu nuo sausų plaukų ir tolygiai juos apipurkškite. 

Talpa: 75 ml.

Kaina: 7 EUR

Kur pirkti: www.inhair.lt

Įpakavimas:







Mano nuomonė:

Apie REF plaukų priežiūros priemones aš jau pasakojau, tačiau noriu priminti, kad ant kiekvieno buteliuko yra parašyta ko galima tikėtis: ar apimties, ar maitinimo, ar plaukų drėkinimo, ar spindesio. Kaip mes matome ant buteliuko, po sauso šampūno naudojimo  mes neturėsime spindesio, plaukai taps matiniais, bus šioks toks plaukų fiksavimas ir galima tikėtis plaukų apimties prie šaknų. Viskas veikia kaip ir parašyta, tačiau noriu labai trumpai aptarti skirtumą tarp paprasto ir profesionalaus plaukų šampūno: profesionalūs plaukų šampūnai veikia greičiau ir stipriau, jų milteliai žymiai mažesni, tačiau greičiau atgaivina plaukus, jeigu plaukai tamsūs, reikia purkšti iš didesnio atstumo, plaukia ilgiau nepraranda apimties (tai pastebėjo net mano mama, jos plaukai trumpi, tačiau ji naudoja sausus šampūnus tik tam, kad pakelti plaukus nuo šaknų). Man REF šampūnas kiek nudažo juodos spalvos šaknis, todėl baltos spalvos milteliai tai tik pliusas, mažiau matosi ataugusios šaknis. Šampūnas turi malonų kvapą, tačiau ne tokį stiprų kaip Batiste šampūnai. Profesionalus šampūnas naudojasi žymiai taupiau, tačiau mano vakar jau pasibaigė, todėl reikės būtinai pakeisti nauju. 
Na ir svarbiausiai, kitą dieną plaukus reikia išplauti paprastuoju būdu. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, sausieji šampūnai palengvina gyvenimą ir sutaupo laiko.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig