2015 m. lapkričio 23 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai






Gero pirmadienio, brangieji, pagaliau sninga. Ne tai, kad man labai patinka sniegas, tačiau sniegas kur kas geriau nei lietus. Labai atsiprašau, tačiau dėl prasto oro negalėjau papasakoti apie tai, kas buvo suplanuota, nes neįmanoma padaryti normalių nuotraukų su rezultatu ant veido. Galima įjungti apšvietimą? Tikrai galima, tačiau prie dienos šviesos viskas atrodo kiek kitaip, nei prie dirbtinio apšvietimo, todėl aš už gerą orą. Šią savaitę labai daug neplanuoju, nes bus renginių, o svarbiausia aš švęsiu gimtadienį. Reikia kiek pailsėti ir atsipalaiduoti.





Šią savaitę bloge pasakosiu apie :

Naują Dove plaukų priežiūros liniją labai pažeistiems plaukams, nuotraukose nėra kaukės, nes ji jau buvo mano vonioje, aš ją tiesiog užmiršau nufotografuoti.




Darysime makiažą su nauju Artdeco šešėlių pagrindu ir naujais matiniais šešėliais:







Man atrodo visi pradėjo jau galvoti apie dovanas, todėl papasakosiu apie Lush dovanas ir parodysiu savo dovanų dėžės turinį:




Trečiadienį einu į WICKY debiutinės kolekcijos NEW BLACK pristatymą

Ketvirtadienio planas:

Rytas:

Rubrika Beauty Talk


Diena:

Mossa kosmetikos pristatymas


Vakare



Aptarsime Institur Estederm Ląstelinio vandens purškiklio poveikį ir naudingumą




Pasidalinsiu atsiliepimu apie Korres veido kaukes, kurias gavau dovanu


Tikiuosi pavyks nufotografuoti rezultatą ant veido su MAC mineraliniais šešėliais, jeigu ne, naudosime senas nuotraukas, ten rezultatas irgi labai gerai matosi.




Naujienos:

Tobula dovana, mandarinais ir citrusiniais vaisias kvepiantis rankų kremas ir lūpų balzamas iš 



Pagaliau atkeliavimo mano užsakytos silikoninės pirštinės šepetėlių plovimui, išbandysiu ir apie rezultatą papasakosiu Jums.


Na o štai dovana vyrui, L'erbolario skutimosi kremas


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig