2015 m. lapkričio 14 d., šeštadienis

Syoss Keratin plaukų lakas


Labas vakaras, mielieji, tiesą sakant, labai nesinori nieko rašyti, nebeliko emocijų, kiekvieną minutę šiandien galvojau, o jeigu tai atsitiktų Lietuvoje, tik vakar raginau visus išeiti iš namų ir pavakarieniauti restoranuose, niekas nežino, kaip toks vakaras galėtų pasibaigti. Tačiau pas mane labai griežtas planas, jau suplanuoti straipsniai, todėl neturiu galimybės nešnekėti ir nieko neveikti. Juk mes gyvi, sveiki, mūsų gyvenimas tęsiasi, mes kartu su tais, kas tapo teroro aukomis, jie liks mūsų prisiminimuose.  Na o dabar apie tai, apie ką noriu papasakoti. Niekada negalvojau, kad išsirinkti plaukų laką taip sunku. Tai per stipri fiksacija ir gaunasi šalmas ant galvos, tai visiškai nelaiko šukuosenos, tai tragiškas kvapas. Šiandien aptarsime Syoss Keratin plaukų laką.






Kaina: apie 6 Eur

Sudėtis:



Įpakavimas:










Mano nuomonė:

Aš naudoju plaukų laką kai darau tik 2 šukuosenų variantus: surišu plaukus, tada purškiu plaukų laku tam, kad plaukai nesipūstų, antrasis variantas - garbanoju plaukus, o tada purškiu lauku tam, kad išlaikyti apimti ir garbanas. Kokie mano reikalavimai plaukų lakui? Noriu kad jis suteiktų apimties, gerai užfiksuotų šukuoseną, laką būtų lengva iššukuoti, plaukai atrodytų natūraliai, kvapas būtų malonus. Niekada nesusimasčiau, tačiau supratau Claudia Schiffer plaukų linijos negaliu naudoti dėl kvapo, man kvapas tragiškas, net purto nuo jo, todėl mano pasirinkimas (aš rinkausi tarp akcijinių plaukų priežiūros priemonių Maximoje "Grožio mugėje") Syoss. Ką aš noriu pasakyti, lakas atitiko daugelį iš mano reikalavimų: kvapas tiko ir patiko, neerzina, tai svarbiausia. Syoss plaukų lakas beveik nedžiovina plaukų galiukų, pakankamai gerai fiksuoja šukuosena, tačiau nesulipina plaukų, tačiau laką labai sunku iššukuoti, mano atveju plaukus tenka plauti. Šnekant apie įpakavimą, jis labai patogus (turėjau Wella, ten net purkšti laką labai sunku, jeigu ilgai nenaudoji, jis išdžiūvo, teko išmesti)
Apibendrinant noriu pasakyti, kad Syoss Keratin plaukų lakas tikrai vertas dėmesio, tačiau tai nėra idealas.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig