2015 m. lapkričio 14 d., šeštadienis

BeYu vienos spalvos akių šešėliai


Kokius šešėlius dažniausiai renkamės? Paletės ar po vieną atspalvį? Man labai  patinka ir paletės, tačiau paletėse dažniausiai yra naudojami tik keli atspalviai, dažniausiai šviesūs, todėl kodėl gi nenusipirkti šviesios spalvos šešėlį? Juk dažniausiai dieniniam makiažui (net aš) naudoju tik du atspalvius - vieną tamsų, kitą šviesų. Man be galo patinka matiniai šviesios spalvos šešėliai, jų rinkoje daug, tačiau geros kokybės vienetai, vienas iš rekomenduojamų BeYu vienos spalvos šešėliai. Šiandien noriu papasakoti apie pasirinkimą ir parodyti makiažą.



Taip kolekcija atrodo parduotuvėje:


Spalvos:



Mano spalvų pasirinkimas:




Viršutinis sluoksnis su Make Up Factory šešėlių pagrindu, apatinis be





Rezultatas:






Mano nuomonė:

Kaip visada įpakavimas - jis labai paprastas, plastikinis, gerai matosi šešėlių atspalvis, teptuko nėra. Aš naudoju tik savo šepetėlius, todėl man tai nėra problema. Parduotuvėje matėme labai gražius atspalvius, tačiau mano pasirinkimas klasikinės spalvos - ruda su šaltu pagrindu ir pieno baltumo šviesus matinis atspalvis. Šešėlių konsistencija ir tekstūra gera, tačiau matinis atspalvis kiek byra, reikia naudoti šešėlių pagrindą, kitaip jo nesimato. Ant mano vokų spalva atrodo šalta (mano akies kapiliarai suteikia tokį atspalvį), man tokie atspalviai patinka be galo, seniai ieškojau būtent tokios spalvos akių šešėlio. Tamsus atspalvis be probleminis, labai stipriai pigmentuotas, gerai sklaidosi ir tušuojasi. Jis yra satininis, tačiau jokių blizgučių ant akių nesimato, idealiai tinka dieniniam makiažui, atrodo gražiai ir subtiliai. Rekomenduoju naudoti tokios spalvos (šaltai rudos) akių lankui paryškinti, taip jūsų makiažas atrodys profesionaliau, o akys didesnės. Ar rekomenduoju? O taip, tikrai, labai geras pasirinkimas už sąlyginiai mažą kainą.



PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig