2015 m. lapkričio 21 d., šeštadienis

TOP5: LUSH


Labas rytas, mano brandieji, šiandien noriu papasakoti apie savo mėgstamus penkis Lush produktus. Šitoje parduotuvėje labai lengva pasimesti, čia visi įpakavimai atrodo beveik vienodai, aš pirmus kelis kartus net nepastebėdavau pavadinimų. Todėl būtina rekomendacija arba pardavėjų konsultacija.



Mano mėgstamas Lush produktas -Mask of Magnaminty. Kodėl aš rekomenduoju kaukę jums? Nes tai nėra šviežia kaukė su ribotu galiojimu, aš suprantu, kad aš naudoju daug kosmetikos, tam, kad išnaudoti Lush kaukę prieš galiojimo pabaigą, reikia daryti kaukę minimum du kartus per savaitę, ne visi to nori, daro ir turi laiko. Tai geriausia mano kada nors bandyta valomoji kaukė, malonus gaivus kvapas, gerai valo poras, gaivina ir mažina poras. Žodžiu, mano veido odai tobula.


Antrą mano reitingo vietą užima dušo želė Snow Fairy, tai tobulas kramtomos gumos kvapas. Aš praeitais metais nusipirkau didelį įpakavimą, per metus dušo želė dar nepasibaigė (aš nenaudojau šio produkto pastoviai). Šiais metais nusipirksiu vėl.


Dar viena be galo įdomi veido priežiūros priemonė iš Lush - veido prausiklis Herbalism. Idealiai tinka riebiai odai, nes gerai iš švelniai valo, mažino poras ir suteikia veidui gaivumo. vienintelis minusas - kvapas, kvepia actu, todėl prieš perkant būtina susipažinti su kvapu. Aš žiemos sezonu (kai mano veido oda išsausėja) planuoju nusipirkti veido prausiklį Pop Corn.


Ketvirtoje vietoje Lush kietas šampūnas Ledi Godiva - man tobulas šio šampūno kvaps, naudojasi jis labai taupiai, vienintelis nesausina plaukų, ji patogu pasiimti su savimi. Rekomenduoju. Jau mačiau kietuosius plaukų balzamus. kodėl gi ne? Jeigu bagažo svoris yra griežtai apskaičiuotas, Lush sutaupo vietos.


Penktoje vietoje Lush bombos. Kodėl penktoje? Nes tai nėra būtiniausias produktas, tačiau toks malonus ir fainas. Mes su vyrų iki šiol prisiminame savo pirmąją Lush bormą, nes jinai užkimšo vamzdžius. Buvo labai juokinga, tačiau meilė Lush bomboms ir putoms sustiprėjo. Rekomenduoju išbandyti.


Mano galvoje liko labai daug minčių apie nuostabius Lush produktus, noriu paminėti šviežias kaukės Do not look at me, Kosmetikos karys, Cupcake, tačiau geriausia vistiek Mask of Magnaminty. Dar labai norėčiau paminėti veido kremą sausai odai Lush Skin's Shangri LA, jo kaina nėra labai maža, tačiau jis tikrai vertas dėmesio.

O kokie jūsų Lush atradimai? Pasidalinkite mėgstamiausiai produktais.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig