2015 m. lapkričio 6 d., penktadienis

VIVI Damasko rožių hidrolatas v Drėkinamasis losjonas veidui



VIVI labai myli ir lepina savo pirkėjus ir ištikimus klientus, todėl nenustebau, gavus SMS žinutę apie tai, kad mane VIVI parduotuvėje laukia dovana už 10 EUR ir ypatinga nuolaida pirkiniams.  Pasirinkimas buvo iš 3-jų produktų, aš išsirinkau Drėkinamąjį losjoną (Esspresso rankų kremą aš jau turiu, o Pušų maitinamasis kremas neatrodė taip patraukliai, kaip losjonas), šiandien noriu labai trumpai papasakoti apie Damasko rožių hidrolatą ir Drėkinamąjį losjoną veidui. Bandysime suprasti, kuris geriausias.


















Damasko rožių hidrolatas. Pagamintas naudojant ekologišku būdu užaugintas rožes. Gamybos procesas - garų distiliacija. Purkšti ant pageidaujamų veido ir kūno sričių esant poreikiui. Naudoti odos atgaivinimui, tonizavimui ar drėkinimui.

Talpa: 75 ml.

Kaina: 7,80 EUR









Drėkinamasis tonikas skirtas veido ir kaklo odos drėkinimui, tonizavimui, odos pH balansavimui. Toniko sudėtyje gausu drėkinamųjų medžiagų, tokių kaip natūralus betainas, sorbitolis, natrio laktatas ir pieno rūgštis. Alijošiaus, vynuogių, juodųjų serbentų ekstraktai yra žinomi kaip antioksidantų ir vitamino C šaltinis, todėl ši priemonė ne tik puikiai drėkina odą, bet ir turi antioksidantinį poveikį. Eteriniai levandų, pačiulių, citrininių melisų ir rožių aliejai pasižymi raminančiu, regeneruojančiu, antibakteriniu poveikiu.

Talpa: 75 ml.

Kaina: 10 EUR


Mano nuomonė:

Visi puikiai žino, kad man labai patinka domaskirių rožių absoliutas kosmetikoje. Tokios priemonės gerai drėkina, kiek stangrina ir suteikia švytėjimo mano odai, todėl pradžioje testavau Damasko rožių hidrolatą, galiu pasakyti, kvapas tiesiog tobulas, labai natūralus ir gaivus, skirtas visiem Rožių mylėtojams ir gerbėjams. Kaip aš ir tikėjausi, priemonė labai gerai drėkina ir stangrina veido odą. Aš tokias priemones naudoju taip: 
apipurškiu veidą dienos metu, 
apipurškimų molio kaukės, kad jos nedžiovintų veido,
apipurškiu veidą po riebaus veido kremo naudojimo (taip kremas geriau ir lengviau susigeria)
Tačiau panaudojus kelias dienas drėkinamąjį losjoną, pajaučiau didžiulį skirtumą. Įpakavimas identiškas, tačiau kvapas labai stiprus, žolelių (taip kvepia beveik visos VIVI plaukų  priežiūros priemones). Tonizuojantis losjonas gerai atgaivina, drėkina, mažina poras, slopina raudonį, apsaugo veidą nuo spuogų atsiradimo. Vienu žodžiu, aš likau labai patenkina VIVI naujiena, rekomenduoju išbandyti. Puikiai veikia su mano jau turimoms VIVI veido priežiūros priemonėmis, taip pat ir su kitų gamintojų kosmetika, nesukelia alergijos.



PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig