2015 m. gruodžio 1 d., antradienis

MIXA 24 h* raminamasis drėkiklis (kremas sausai, sudirgti linkusiai odai)


Šiandien vakariniam skaitymui siūlau naują įrašą bloge apie MIXA drėkinamąjį kremą. Aš galėjau išsirinkti priemones testavimui, todėl mano pasirinkimas - kremas sausai odai, juk šildymo sezonas įsibėgėjęs, veido oda išsausėjusi. Man be galo patiko MIXA valomosios priemonės (pienelis ir akių makiažo valiklis), todėl iš kremo irgi tikėjausi labai daug.






Gamintojo aprašymas:

24 h* raminamasis drėkiklis akimirksniu nuramina ir gausiai sudrėkina odą. Praturtintas drėkinamosiomis savybėmis pasižyminčiu glicerinu ir raminamosiomis savybėmis pasižyminčiu rožių ekstraktu.
*Instrumentinis tyrimas



  • Sudėtyje:

  • ROŽIŲ EKSTRAKTAS
    Raminamasis poveikis

  • GLICERINAS
    Maitina

REZULTATAS

Jūsų jautri oda akimirksniu nuraminama. Jaučiate palengvėjimą, oda tampa nebe tokia sausa. Neagresyvus ilgalaikis drėkinimas glotnesnei, švelnesnei, dailiau atrodančiai odai.

NAUDOJIMAS

Puikiai tinka naudoti visus metus. Greitai įsigeria ir lengvai tepasi. Užtepus storesnį sluoksnį, galima naudoti kaip veido kaukę.

Įpakavimas:









Sudėtis:



Konsistencija:





Mano nuomonė:

Kodėl aš pasirinkau būtent šį kremo variantą? Nes sudėtyje rožių ekstraktas, mano veido odai labai patinka šitas ingridientas kosmetikoje, būtent todėl aš susigundžiau. Kremo įpakavimas patogus, tačiau labai paprastas. Gamintojas žada 24 valandų drėkinimą, ar aš jį gavau? Tikrai taip. Mano oda šiuo metu yra normali, aš vengiu šildymo, nes nuo jo oda pasidaro labai sausa. Mano namuose šildymą galima reguliuoti, aš stengiuosi jo nejungti, taip veido oda atrodo pasakiškai, iš riebios (po vasaros) ji tapo normali. Tokie odos periodai man patinka labiausiai. MIXA veido kremas pakankamai riebus, tirštas, turi vos jaučiamą kvapą. Ar jis tinka jautriai odai? Žiūrint į sudėtį, nemanau, tačiau pojūčiai po naudojimo malonus. Kremas greitai susigeria, pakankamai gerai drėkina, nelabai riebina (aš suprantu, kad pas mane kremas sausai odai, todėl nenuimu balą už didesnį drėkinimo efektą, kurio nesitikėjau), nekemša ir nedirgina mano odos. Ar rekomednuoju? Kaip bazinį drėkinamąjį kremą tikrai taip, kaip kremą labai jautriai odai, manau ne,  priemonių alergiškai odai geriau ieškoti vaistinėse.




PR sample
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig