2015 m. gruodžio 8 d., antradienis

MOSSA Advanced age repair serum


Šiandien bloge eis kalba apie labiausiai patikusi ir tikusi MOSSA veido priežiūros priemonę - veido serumą skirtą brandžiai odai. ( nuo 35 metų). Aš galvojau ir labiausiai norėjau veido aliejuko, tikrai nesitikėjau, kad šitas serumas gali pranokti visus mano lūkesčius.





Gamintojo aprašymas:

Advanced age repair serum - sertifikuotas ekologiškas, koncentruotas senėjimą stabdantis serumas su PRO-retinoliu A iš erškėtuogių, 50ml.

Koncentruotas senėjimą stabdantis poveikis: Sudėtyje yra koncentruotų vitaminų ir odą pakeliančių biopolimerų, kurie stangrina ir pakelia veido odą.

- Koncentruotas, kasdieniam naudojimui skirtas atkuriamasis poveikis;
- Natūralus erškėtuogių PRO-retinolis;
- Dermatologiškai patikrintas / patvirtintas.

Rezultatai*: 100% moterų patvirtino, kad jų oda atrodo lygesnė vos užtepus serumo. 95% moterų patiria greitą odą pakeliantį poveikį. 92% moterų teigia, kad jų veido oda tampa stangresnė ir atrodo jaunesnė vos per 4 savaites. Lengva ir šilkinė serumo tekstūra lengvai absorbuojasi giliai į odą ir perneša ten aktyvias medžiagas.

Naudojimas: Tepkite ant nuvalytos veido odos. Norėdami pasiekti geriausių rezultatų, ant viršaus užtepkite veido kremą. Visų tipų odai.


Talpa: 50 ml.

Kaina: apie 18 EUR

Kur pirkti: parduotuvė Drogas

Sudėtis:



Talpa: 50 ml.

Kaina: apie 18 EUR

Kur pirkti: parduotuvė Drogas


Įpakavimas:







Konsistenija:









Mano nuomonė:


Nors man labai patiko MOSSA veido prausimosi putos su AHA rūgštimi, galiu teigti, kad serumas - mano mėgstamiausia MOSSA veido priežiūros priemonė. MOSSA latviška, organinė, sertifikuota kosmetika, parduodama Drogas parduotuvėje. Asortimentas nėra labai didelis, tačiau visos priemonės tikrai vertos dėmesio. Yra pagrindinės veido priežiūros linijos - micelinis vanduo, putos, tonizuojantis losjonai, o yra produktų linijos, kurios skirtos tam tikrai problemai spręsti. Šį kartą mes šnekam apie veido serumą skirtą brandžiai veido odai (nuo 35 metų). Man jis labai patiko, nes: akimirksniu susigeria, nepalieka riebumo jausmo ir sluoksnio ant odos, po naudojimo veidas stangresnis ir nerealiai švelnus, malonus priemonės kvapas, nesvari ir lengva kosnistencija, sertifikuota organinė sudėtis, labai gražus ir stilingas įpakavimas su pompa (nepatenka oras ir gamintojas gali naudoti mažiau konservantų, o priemonė tampa natūralesnė).Aš naudoju serumą rytais, vakarais aš visa dar bandau prijaukinti MOSSA aliejų, bet man jis per riebus, noirs tu ką, o serumas tiesiog tobulas. Rekomenduoju išbandyti, tokio švelnaus veido, aš dar niekada neturėjau. Stebiuosi, kokios geros kokybės Latviška kosmetika. Nors ir parašyta, kad serumas tinka visų tipų odai, labai sausai odai reikės naudoti dar kremą ant viršaus, o man kol kas užtenka tik serumo.



PR sample














SHARE:

1 komentaras

  1. May move anyone additionally ahead About steroids as well as other injectables its uncomplicated its not necessary them therefore you will not need them regardless of what ones instructor buddies Pro Muscle Fit or maybe nearby gym mice tell you Man or woman when you work out persistently lifting hefty weight load its still planning to consider anyone A LONG.

    http://www.supplement4fitness.in/pro-muscle-fiMay move anyone additionally ahead About steroids as well as other injectables its uncomplicated its not necessary them therefore you will not need them regardless of what ones instructor buddies Pro Muscle Fit or maybe nearby gym mice tell you Man or woman when you work out persistently lifting hefty weight load its still planning to consider anyone A LONG.

    http://www.supplement4fitness.in/pro-muscle-fit.html
    t.html

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig