2015 m. gruodžio 17 d., ketvirtadienis

Outfit: ART GALLERY


Labas rytas, mano brangieji, vakar po renginio aš tikriausiai peršalau dar labiau, todėl šiandien vos atsikėliau, bet be įrašų aš jūsų palikti negaliu, plius šiandien dar toks svarbus Kalėdinis Beauty Talk straipsnis suplanuotas. Pradėsime nuo drabužių derinuko fotografijos parodai DOVANA, apie parodą aš jau pasakojau, o šiandien apie drabužius (nuotraukos Darja http://lusciousstyle.blogspot.lt)



Šis sezonas - kalinių metas, madingi visi įmanomi modeliai, tik neliko labai ryškių spalvų. Spalvos gali būti natūralios, kiek ryškesnės - oranžinė, bordo, ruda, Mano pasirinkimas ilgo plauko (nenatūralūs, nes aš natūralių kailinių nemėgstu) šviesios spalvos H&M Studio.






Kailiniai - H&M Studio
Kelnės - Bersha
Pirštinės - Bershka
Megztinis H&M
Batai - Buffalo
Rankinė - Michael Kors








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig