2015 m. gruodžio 29 d., antradienis

PUPA CONCENTRATE Atstatomoji priemonė veidui, lūpoms, plaukams, rankoms ir itin išsausėjusioms vietoms


Labas rytas, mano brangieji, kaip aš vakar rašiau, labai gaila, kad aš jau spėjau parašyti apie geriausias PUPA kosmetikos priemones, manau šitas nuostabus kremo koncentras užimtų savo antrąją vietą. Kodėl ne pirmąją? Nes PUPA kūno aliejus mano favoritas, tačiau šitas daugiafunkcinis kremas tikrai nenusileidžia.




Gamintojo aprašymas:



Itin stipraus poveikio atstatomoji priemonė padės atkurti išsekusios odos švelnumą, tinka visiems odos tipams. Aktyvieji ingredientai: omega 3-6 riebiosos rūgštys - atstato odos struktūrą, stiprina ir švelnina odą. Avokado aliejus - jame gausu vitamino A (skatina kolageno formavimąsį), vitamino B (drėkina), vitamino E (antioksidanatas). Taukmedžio sviestas - intensyviai maitina ir minkština odą. Naudokite 1. Kaip apsauginį, atstatomąjį kremą. Storu sluoksniu tepkite sausas, skilinėjančias, paraudusias, pažeistas vietas (saulės, šalcio, t.t.). 2. Kaip intensyvios priežiūros priemonę lūpoms, naudokite kasdien ant sausų, skilinėjančių lūpų. 3. Kaip maitinamąjį, apsauginį rankų kremą. 4. Kaip naktinę plaukų kaukę, labai sausus, šiurkščius, nepaklusnius plaukus tepkite šia priemone vakare, o ryte nuskalaukite.

Sudėtis:



Talpa: 100 ml.

Kaina: 15,90 EUR 

Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada parduotuvėse

Įpakavimas:








Konsistencija:



Mano nuomonė:

Perskaičius aprašymą pagalvojau, na negali būti kremas skirtas viskam. Dažniausiai priemonės, kurios skirtos viskam, netinka absoliučiai niekam. Bet PUPA kremas tikras stebuklas. Pradėsiu nuo to, kad tai ne pirmas kremas mano kolekcijoje, prieš tai buvo  (na kodėl buvo, dar yra) maitinamasis kremas, irgi daugiafunkcinis, tačiau labai paprastas, naudingas ir geras, bet be wow ir uch.  Meilė koncentratui atėjo po pirmo naudojimo sausoms lūpoms pamaitinti, nepatikėsite, tačiau kremas saldus. Kaip? Nežinau, tačiau tobulas skonis ir mano mėgstamas Pupa kosmetikai būdingas kvapas. Aš jau spėjau išbandyti PUPA koncentratą įvairiais būdais: jis tinka tepti veidą, gerai maitina, labai greitai susigeria, padaro odą matinę ir nepalieka riebaus sluoksnio, idealiai tinka lūpoms, nes pašalina sausumo jausmą, turi labai malonu saldų skonį, naudojau kaip aliejuką plaukams (kas galėtų pagalvoti), mano sausiems plaukams patiko. Po naudojimo plaukai mažiau pučiasi. Na o rankoms, kojoms ir kūnui tokį stebuklingą kremą naudoti gaila. Kremo konsistencija nėra riebi, labai švelni, maloni ir greitai susigeria į kūno ir veido odą. Rekomenduoju, tobulas produktas tiek žiemai (kai reikia ypatingo maitinimo), tiek vasarą (perskaičiau, kad kremą galima naudoti po įdegio).


PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig