2015 m. gruodžio 23 d., trečiadienis

Red Carpet makeup su L'oreal



L'oreal atsiuntė man visas naujienas ir paprašė padaryti Red Carpet makiažo variantą, labai įdomi patirtis,  todėl negalvodama sutikau. Aš labai dažnai einu į renginius, ten dirba fotografai, todėl makiažas - tai labai svarbi ir atsakinga "grožio blogerio"  patirtis ir sugebėjimas išreikšti save. Pirmą kartą buvo labai baisu stovėti prie fotografavimo sienelės, negaliu pasakyti kad viskas pavyko taip, kaip norėtųsi. Gal pasakysiu naujieną, tačiau Lietuvoje fotografai nuotraukų neretušuoja, todėl turi vieną kadrą ir vieną galimybę suspindėti. Makiažas - pagrindinis tavo pagalbininkas. Tik darant savo klaidas ir išvadas iš jų, galima surasti tinkamą makiažo variantą, aš tokį jau turiu, šiandien apie tai su jumis ir pašnekėsime.


Makiažą reikia pradėti nuo to, kokią suknelę arba drabužių derinuką pasirinkai. Reikia apgalvoti aksesuarus ir šukuosena. Mano pasirinkimas - trumpa pilkos spalvos Diane for Furstenberg suknelė  ir  labai dideli auskarai H&M. Pagrindiniu akcentu bus ryškiai padarytos blakstienos su nauju L'oreal tušu ir vos matomas ombre efektas su labai ryškiais, raudonais L'oreal JLo lūpų dažais.










Noriu pradėti ne nuo makiažo bazės ir veido kremo, pradėsime nuo plaukų. Šukuosena gali tiek pagerinti, tiek pabloginti jūsų įvaizdį, tačiau gražūs, prižiūrėti ir spindintys plaukai tikrai labai didelis ir svarus pliusas. Mano pasirinkimas L'oreal Extraordinary Oil priemonės, po naudojimo plaukai paklusnūs ir labai gražiai blizga, būtent tai ko reikia.


Plaukų sušukavimui aš naudosiu L'oreal Studio Line purškiklį nuo karščio, jis palengvina sušukavimą ir apsaugo plaukus. Baigiant šukuoseną tepu L'oreal Exstraordinary oil, taip plaukų galiukai atrodo sveikesni ir nesausi.


Na o dabar pereiname prie makiažo:

Rezultatas prieš. 
Būtent taip atrodo mano veidas, tonas nelygus, matosi raudonis ir išsiplėtusios poros. Tikrai kad netobula moterys ;-)


Veido tono (kreminės pudros pasirinkimas) - labai atsakinga dalis, iš savo patirties galiu pasakyti: geriau šviesiau, nei tamsiau, geriau geltoniau, negu oranžinis ar rožinis pagrindas ( nuotraukose jis dar labiau išryškėja) Bet kokiu atveju mažai ir vidutiniškai maskuojantis pagrindas čia netinka, veidas turi atrodyti idealiai. Aš dažniausiai naudoju ir makiažo pagrindą ir pudrą, tačiau niekada nenaudoju matinio pagrindo, nes tai tikrai per daug. Veidas atrodo plokščias ir reikia daugiau dėmesio skirti konūravimui, o kontūravimas toks dalykas - arba pataikysi, arba ne. Priklausomai nuo apšvietimo veidas gali spindėti kaip kalėdinis žaisliukas, įgauti oranžinio tono arba atrodyti nešvariai. Aš jau tiksliai žinau, kad L'oreal True Match labai gerai maskuoja, puikiai atrodo nuotraukose (dėl savo lengvo 'glow' efekto), atspalvis man tinka idealiai, todėl Raudono kilimo makiažui renkuosi būtent jį.



Veidas tik su kremine pudra, veido tonas tapo lygus ir gražus, matosi lengvas 'glow' efektas




Aš nusprendžiau sumažinti naudojamų produktų iki minimumo, todėl pagrindiniu smuiku gros L'oreal La Palette Nude, mes ją naudosi ir antakiams, ir akių makiažui, ir net veido kontūravimui (nes būtent veido kontūravimui reikia šaltos rudos spalvos)



Kai veidas jau paruoštas, galime pagalvoti apie akių makiažą ir antakius. Antakiams naudojame šaltą rudą atspalvį  (paletėje 6) ir užfiksuojame rezultatą su antakių geliu Brow Artis (spalva medium/dark). Aš nenoriu labai ryškių ir tamsių antakių, todėl geliu fiksuojame tik patį galiuką, o antakio pradžia tiesiog pašukuojame.


Nors dabar antakiai atrodo kiek per ryškiai, atlikus akių makiažą rezultatas tikrai bus labai geras.


Akių makiažui naudojame L'oreal šešėlių paletę:
Padengiame visą voką su auksiniais šešėliais (5 numeriukas)
Antakių zoną paryškiname ir pašviesiname su 1 atspalvio šešėliu
Akių lanką formuojame su matiniais šviesios ir tamsios spalvos rudais šešėliais (spalvos 6 ir 9)
Aš nenaudosiu akių pavedimo, todėl antakių liniją ryškiname juodais šešėliais (naudojame kirstą antakių teptuką, taip liniją bus lygi)
Apatinį voką paryškiname su auksiniais ir matiniais rudais šešėliais (spalva  5 ir 7)



Aš specialiai neryškinau akių labai stipriai, nes pagrindinis akcentas bus blakstienos. Aš nemėgstu dirbtinių priklijuojamų blakstienų, visada priešinuosi, nes man nepatinka ir nekomfortiška su jais, todėl vis ieškau tobulo blakstienų tušo. Nuo pirmo panaudojimo aš supratau, kad jau tokį radau. Tobulos, tiesiog tobulos blakstienos su L'oreal False Lash Superstar Red Carpet Black




Aš nenoriu labai ryškių lūpų, nes pastoviai reikia galvoti aš lūpų dažai vietoje, ar viskas su jais gerai, ar dantys ne raudonos ir pan. Todėl aš pasiėmiau ryškius L'oreal JLo lūpų dažus ir lūpų teptuką, kontūrą padariau ryškesnį, o pačios lūpos vos vos padažytos.




Paskutinis žingsnis -  manikiūras. Nežinau kodėl, bet aš įpratusi manikiūrą daryti makiažo pabaigoje, gal pergalvosiu dėl atspalvio (būna ir taip). Šį kartą mano pasirinkimas - L'preal nagų lakas (spalva 172)



Ir galutinis rezultatas pas mus gavosi štai toks:





Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, artėja šventės, visos labai norime būti gražios, tačiau darant makiažą reikia vadovautis viena taisykle "Geriau mažiau, negu daugiau". Makiažas neturi jūsų pakeisti, makiažas turi išryškinti jūsų gražiausius veido bruožus, tačiau jus turite likti savimi.

PS. pasirodo turint tiek nedaug priemonių galima atlikti bet kokio sunkumo makiažą, svarbu noras, patirtis ir fantazija. Būkite gražios ;-)














SHARE:

3 komentarai

  1. Anonimiškas2015-12-24 01:35

    Labai grazus makiazas, tik antakiai pernelyg uzgozia veida. Ziurint i veida, akys krysta ne i jusu akis, o i per ryskius/storus, antakius. Jie net platesni ir jusu pacios akis ir tampa veido akcentu (kas nera teisinga). Ploni antakiai negrazu, bet tokie pincento nemate tuo labiau. Pabandykit atrast aukso viduriuka, nes jusu grazu veida pernelyg bjauroja tokie vyriski/stori antakiai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visiems su antakiais neįtiksiu, man šitas variantas patinka labiau, nei buvo iki šiol, visada yra ką patobulinti, todėl aš nestoviu vietoje. Pagrindinė kitų metų tendencija - natūraliai atrodantys antakiai, isntagram'inių antakių madai jau reikia pasakysi viso gero. Visos fashion nuotraukos (kolekcijų pristymai, promo nuotraukos) antakių forma nėra taisyklinga, ir atrodo labai natūraliai, būtent tokio efekto reikia laikytis. Vienintelis minusas - mano antakiai juodos spalvos, o plaukai šviesūs, būtent todėl taip ir atrodo, tikriausiai reikės kiek pašviesinti, o formą pailkti tokią pat.

      Panaikinti
  2. O man viskas čia atrodo labai gražiai :) Šaunuolė, Aliona.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig