2015 m. gruodžio 17 d., ketvirtadienis

Wish List: Kalėdos



Aš jau gerą mėnesį blaškausi ko noriu gauti dovanu per Kalėdas, todėl atėjo laikas sistematizuoti norus, o taip pat pasidalinti keliomis geromis dovanų idėjomis, tikiuosi jus, kaip ir aš, apie dovanas galvosite tik šį savaitgalį.







Mano didžiausia svajonė - GHD  plaukų tiesintuvas, išbandžiau, įvertinau, noriu. Tikrai vertas savo kainos, nes kokybė ir rezultatas sako patys už save. www.inhair.lt


Man be galo patiko www.pugi.lt papuošalai, baltasis vėrinys irgi mano norų sąraše


Pamačiau pas Martina ir labai patiko, išskirtinė Fruze rankinė gali būti ne tik nuostabi dovana, bet ir pagrindinis drabužių akcentas per Kalėdas 


Manau kiekvienas nori surasti po savo eglute tokią dovaną iš Tancel, aš jau net žinau, kas nori juodos apyrankės.

Aš žaviuosi šitais papuošalais, jie atrodo tiesiog pasakiškai, kiekvienas - meno kūrinys, ypač patiks toms, kas nešioja didesnius auskarus.


Žinau, kad per Kalėdas dauguma nori pižamų ir patogių raudonų megztinių, o aš svajoju apie tobulą brą iš http://www.flashyouandme.com



Kodėl negalima dovanos nusipirkti sau? Aš tai padariau dar gruodžio pradžioje, dabar laukiu. Man patiko spalvos, o apie Urban Decay šešėlių paletės kokybė jau šnekėti manau nereikia.


Kiek jau gali būti šešėlių, nežinau, tačiau pilkos spalvos šešėlius naudoju paskutiniu momentu, todėl prisiminu apie Make Up Store fantastišką šešėlių paletę


Dovanų idėjos:


Aš manau nepasakysiu naujienos, jog Lush patinka daugeliui, ypač vonios putos ir bombos, todėl tokia dovana gali būti dovanojama ne tik vaikams, bet ir visai šeimai. O jei rimtai, mes net su vyru filmuojame bombas, nes tokio vaizdo jau seniai neteko matyti, nuostabi pramoga ir malonumas.




Aš seniai sakau, kad PUPA kosmetikos kokybė tiesiog tobula, todėl jeigu nežinau ką pasirinkti, geriau rinktis kosmetikos rinkinuką, o koks įpakavimas, tiesiog tobulas. 


Pastoviai gaunu naujienlaiškių iš L'occitane apie akcijas ir dovanas, pati išbandžiau nemažai produktų todėl gali teigti, rankų kremas ir lūpų balzamas tai kiekvienos rankinės MUST have.




Geriau vienoje smulkmenos, kurios tikrai nereikia, padovanoti mėgstamo žurnalo prenumeratą, tai nėra ypatingai brangu, todėl rekomenduoju.


Stilinga dovana stilingiems žmonėms - Christian Lacroix užrašų knygutė iš http://www.retroforma.com



Aromatinė žvakės iš http://www.freshdeli.lt patiks draugei ir kolegei, jos labai gražiai supakuotos, o taip pat skirtos gerai energijai pritraukti. Beliko tik išsirinkti kokio kvapo norisi.


Man būna taip, užeini į parduotuvę ir pamatai, tai buvo su Dessata šukomis. Turiu mažą variantą, nešioju savo rankinėje, tačiau tokiam grožiui atsispirti neįmanoma. Dabar šukas galima rasti ne tik internete, bet ir Douglas parduotuvėje.



Dar viena labai gera dovanų idėja - makiažo kursai sau, rekomenduoju Vidaja Make Up Academy, kiek mačiau darbų, visi įspūdingi.


Mano viena draugė mane pamokė, kad dovanų reikia visiems, net naminiams gyvūnams, pastoviai atnešdavo Bruknei skanėstus ir kauliukus, todėl aš žinau, kad Bruknė gaus dovanu nuostabų L'erbalario šampūną, juk gyvūnais irgi reikia rūpintis.

Aišku, tas mano norų sąrašas labai ilgas, paminėjau tik svarbiausius dalykus, nesinori rašyti labai ilgų straipsnių (Kalėdų senelis gali nesuprasti), juk geriausius draugus ir pažįstamus mes žinome labai gerai, žinome jų norus ir svajones, todėl kodėl gi jų neišpildyti? Manau reikia užmiršti apie dovanų kuponus, dovana turi būti padovanota iš širdies ir asmeniškai.

Aš pabaigiu gerti kavą ir einu ieškoti žaisliukų, bandysime kartu su Brukne puošti eglutę kol vyras darbe.
































SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig