2016 m. sausio 22 d., penktadienis

Catrice Defining Blsuh


Labas rytas, mano brangieji, kiekvieną penktadienio rytą aš atidarau savaitės anonso įrašą ir bandau sužiūrėti kas jau padaryta. Kiekvieną kartą mano mintys tokios "tai ką aš veikiau, apie ką rašiau, jeigu net pusė temų nėra aprašyta". Atrodo ir rašau pastoviai, ir per daug neplanuoju, o niekaip neišeina. Šiandien bandau taisyti padėtį, nes turiu papasakoti tikrai labai daug apie ką. Pradėsime nuo trumpo atsiliepimo apie Catrice skaistalus, kurie deja palieka mūsų lentynas.




Gamintojo aprašymas:



ŽAVINGI SKRUOSTAI
Itin lengvos tekstūros, sodrių atspalvių skaistalai su vitaminais C ir E itin lengvai pasiskirsto ant odos, suteikia gaivų akcentą, paryškina skruostikaulių liniją ir padeda suteikti veidui norimą formą. Neįtikėtina makiažo detalė!

Spalvų pasirinkimas:



Kaina: aš mokėjau po 2,40 su 40% nuolaida Drogas parduotuvėje, Eurokos nuolaidos nesiūlo.


Įpakavimas ir spalvos:




040 Think pink



080 Sunrose avenue




020 Rose royce









Mano nuomonė:

Aš jau žinau, kokia be būtų žema kaina per išpardavimą, visada reikia užduoti sau klausimą, ar pirktum už pilną? Ir tik jeigu atsakymas teigiamas, galima pirkti. Juokas, juokais, tačiau aš nesu bandžiusi šitų skaistalų. Mano kosmetinėje labai daug Catrice ir Essence skaistalų ir limituotų kolekcijų. Viskas labai paprasta, spalvos gražios ir ryškios. Kartais kai reikia tam tikros spalvos labiau apsimoka nusipirkti Catrice, negu MAC, nes Catrice skaistalų kokybei aš pretenzijų neturiu. Labai gražios, ryškios, pigmentuotos spalvos, yra matinių, yra satininių atspalvių, pasirinkimas didelis, konsistencija minkšta, gal ne taip stipriai skaistalai perduoda savo atspalvius, tačiau reikia nepamiršti, kad tai mass market, o ne profesionalams skirtos priemones. Kas man patiko? Tai, kad skaistalai labai natūraliai atrodo ir gerai tušuojasi, mano mėgstamiausia spalva - 080, labai švelnus ir spindintis atspalvis, kuris gali būti naudojamas vietoje higlighterio skruostams paryškinti. Spalva 040 ryškiausia, ji labai graži ir pigmentuota, idealiai pavasariui prie panašios spalvos lūpų dažų ar blizgio. Vienintelis minusas - įpakavimas, jis taip sunkiai atsidaro, kad vis bijau kad gali greitai lūžti, daugiau pretenzijų neturiu, jeigu pamatysite su nuolaida, tikrai rekomenduoju, tai geriausi skaistalai savo kainų kategorijoje.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig