2016 m. sausio 17 d., sekmadienis

Dior Diorblush Sculpt Contouring Powder Blush Compact Spring 2016


Labas rytas, mano brangieji, aš vakar pailsėjau, net nežiūrint į tai, kaip vakare griaužė sąžinė ir prašė ką nors parašyti į blogą. Tačiau aš jau pasakojau, kad nusprendžiau savo vyrui ir šeimai skirti daugiau dėmesio, todėl viena diena per savaitę man išeiginė. Šiandien aš neturėsiu kada pailsėti, manęs laukia Maybelline Backstage ir X Factorius. Aš noriu stebėti visažistų darbą, susipažinti su madingiausiomis tendencijomis. Manau jau pirmadienį bus daugiau naujienų bloge, o šiandien apie veido kontūravimą su naujomis paletėmis iš Dior.

Nežinau kodėl, tačiau 'kontūravimo mada' vis dar eina po pasaulį, nepraeina ir lukso kosmetikos gamintojų, kurie pagaliau išleido  savo kontūravimo paletes. Sakau tiesiai-šviesiai, man labai patiko Tom Ford kreminio kontūravimo paletės, jeigu mes jau šnekame apie Luks'ą, o Dior - tai kažkas tarp skaistalų ir higlighterio, nors paskutinė spalva tikrai visai nieko.

Spalvos:



  • 001 Pink Shape

  • 002 Coral Shape

  • 003 Beige Contour

  • 004 Brown Contour

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, man tikrai patiko paskutiniai du atspalviai, jais tikrai galima sukontūruoti veidą, plius Dior skaistalų/pudrų tekstūra yra šilkinė, dažniausiai labai pigmentuota, matinės spalvos idealiai tinka kontūravimui. Ar paletės sulauks labai daug dėmesio? Manau taip, net aš eisiu pažiūrėti gyvai kaip atrodo šitas stebuklas. 
O kaip naujiena Jums?



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig