2016 m. sausio 20 d., trečiadienis

MAC Cremesheen Glass lūpų blizgesys (spalva Enchanter)


Aš vakar buvau Panoramoje, užsukau ir į MAC apžiūrėti naujienų ir naujų kolekcijų. Kokios jos gražios. Gerai, kad po Lush piniginėje buvo jau tuščia, nes nusipirkčiau ką nors iš juodos kolekcijos, pvz. juodos spalvos lūpų dažus su blizgučiais, manau aš jau esu pasiruošusi drąsioms spalvoms. Šiandien noriu papasakoti apie pasakiškai gražios spalvos lūpų blizgį, kuris nėra juodas ir tiks kiekvienai.

Taip atrodo kolekcija parduotuvėje:


Gavau stebuklingai daug priemonių testavimui būtent iš šitos kolekcijos:


Kokios pasakiškos spalvos, tiesiog tobulos. Aišku parduotuvėje pudros  ieškoti jau neverta, nes viskas išparduota (pastebėjau kad pudrų ir skaistalų kainos mažos,  po 23 EUR, aš už savo mokėjau žymiai brangiau) tačiau lūpų blzigiai ir lūpų dažai liko. Aš nenustoju jums kartoti, kad MAC kosmetika skirta profesionalams, nenaudojant priemonių kompleksiškai, rezultato jus negausite, tačiau lūpų dažai, skaistalai, lūpų blizgiai - tai priemonės į kiekvieno iš jūsų kosmetinę. 


Kaina: 23 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC Ozas, parduotuvė Drogas


Įpakavimas:




Spalva:




Rezultatas:


Mano nuomonė:

Man patinka MAC lūpų blizgiai, tačiau ne visi. Aš iš tų žmonių, kuriems patinka MAC lipnios tekstūros, blizgučiai ir tai, kad blizgesys ilgai išsilaiko. Be jokios abejonės, MAC turi lengvesnės tektūros ir konsistencijos blizgius, tačiau ten reikia ir pieštuko ir teplioti pastoviai, kai spalva susivalgo. Mano mėgstamas MAC blizgesys yra Dazzleglass, šitas variantas nenusileidžia. Tekstūra tiršta, lipni, būtent dėl to blizgesys gerai išsilaiko ant lūpų, kas man yra labai svarbu. Ar reikalingas pieštukas? Jeigu fotografuoti labai arti, taip, reikalingas, o jeigu žiūrėti bentrą vaizdą ir vertinti blizgį, tada manau ne. Aš neturiu net panašaus atspalvio pieštuko, todėl nuotraukos padarytos be. Negaliu pasakyti, kad blizgis išbėga už lūpų kontūrą, tikrai ne, bet norisi ryškesnės kontūro linijos, nes spalva pakankamai ryški. Blizgis turi saldoką kvapą, jis nėra labai erzinantis, bet rekomenduoju įvertinti parduotuvėje. Spalva tiesiog pasakiška, buteliuke atrodo tamsiau, negu yra ant lūpų. Tai oranžiniai-rudas pagrindas su labai daug auksinės spalvos blizgučių. Man be galo patinka. Vienintelis minusas - tokios tekstūros MAC lūpų blizgiai pasibaigia labai greitai, man per du mėnesius, nes aš juos naudoju beveik kievieną dieną.

PR sample















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig