2016 m. sausio 20 d., trečiadienis

Bordo ir mėlyna


Anksčiau, man net nešautų į galvą, kad tamsiai bordo spalvą galima derinti su mėlyna. Man atrodė, kad visi aksesuarai ir papildomos detalės gali būti tik panašių atspalvių. Dabar galvoju "kodėl gi ne?". Kas yra svarbu? Viena detalė, kuri apjungtų visus atspalvius. Mano atveju tai labai didelis ir šiltas šalikas. Aš jau po truputi ruošiuosi pavasariui, pastelinės spalvos man nelabai patinka, aš dar nemoku jų derinti, o bordo, mėlyna, tamsiai žalia ir prie viso to dar tamsios spalvos lūpos man taip patinka, kad negaliu nustoti. 

Einant į renginius supratau, kad rankos turi būti laisvos. Kiek aš beturėčiau Michael Kors didelių rankinių, paskutiniu momentu nešioju tik mažas. Taip žymiai patogiau, tada rankos laisvos ir galima fotografuoti. Per išpardavimą (o kaip kitaip, kiekvienas iš mūsų skaičiuoja pinigus, kam pirkti brangiau, jeigu galima sutaupyti?) nusipirkau Mango maža ryškiai mėlynos spalvos rankinuką. Kaina buvo juokinga, vos 11 EUR, spalvų yra įvairių: rožinė, geltona, mėlyna. Šiandien kelios nuotraukos.





Rankinė - Mango
Šalikas - New Yorker
Balerinos - New Yorker
Auskarai -Auskarai Jums
Lūpų dažai - Maybelline
Nagų lakai - ANNY






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig