2016 m. vasario 23 d., antradienis

ANNY GREEN TEA MILLIONAIRE’S BEAUTY BUTTER Nagų priežiūros priemonė


Manikiūras ir nagų lakavimas mano stiprioji pusė. Mano nagų forma atrodo labai gerai, odelės pamaitintos ir nesausos, o nagų lakavimas ištobulintas iki aukšto lygio. Kur gi slepiasi paslaptis. Paslaptis nagų odelių priežiūroje. Būtent teisingai prižiūrėta nagų odelė nulemia taisyklingą nago formą ir gerai atrodantį manikiūrą. Kaip aš prižiūriu savo nagų odelę? Viskas labai paprasta, su ANNY žaliosios arbatos sviestu.





Tirštas kremas nagams ir nagų odelėms.Tirštas kremas su žaliosios arbatos ekstraktu.Žalioji arbata yra puikus antioksidantas. Minkština ir maitina sausas, skilinėjančias ir šiurkščias nagų odeles. Suteikia nagui lankstumą ir stiprina.Malonaus vaisių kvapo.NAUDOJIMAS: tepkite kremą ant nago ir kruopščiai įmasažuokite. Stipriai išsausėjus odelėms naudokite kasdien. Kitais atvėjais naudokite 1-2 kartus per savaitę.

Talpa: 15 ml.

Kaina: 15,50 EUR

Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada

Įpakavimas:









Naudojimas:









Mano nuomonė:

Nekenčiu pirštinių, tiesiog nekenčiu. Ištrauki ranką ir pamatai visiškai sausą odą aplink nagus, manikiūras atrodo taip, lyg buvo padarytas prieš gerą savaitę. Košmaras. O jeigu laukia susitikimas, net ranką pasisveikinimui gėda paduoti. Aš nenešioju pirštinių, kaip bebūtų šalta gelbsti mašina ir kišenės, tačiau apie nagų odelę vistiek galvoju. Žinau tiksliai, jeigu nagų odelė sausa ir blogai atrodo, kaip tu nesistengtum padaryti tobulą manikiūrą, nieko neišeis. Aš kiekvieną vakarą tepu nagus ir odelę ANNY žaliosios arbatos sviestu. Priemonės konsistencija labai tiršta, susigeria ne iš karto, reikia palaukti geras 30 minučių, tačiau rezultatas tikrai to vertas. Naudojant šį sviestą aš jau galiu kartais nuo karto užsidėti pirštines ir nebijoti sausų rankų. Noriu paminėti, kad priemonės kvapas labai malonus ir gaivus, naudojasi labai taupiai, todėl aš kartais nuo karto padarau kaukę savo rankų odai. Maitinimo efektas po kaukės išsilaiko porą dienų. Rekomenduoju sausai ir labai sausai odai, tikrai išsigelbėjimas.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig