2016 m. vasario 3 d., trečiadienis

Are your Happy with Lush? Lush Happy Hippy dušo želė


Aš jau pasakojau, kad mane labai paveikė Lush  parduotuvėje siūlomos nuolaidos, būtent todėl aš nusipirkau labai daug įvairių produktų pabandymams. Taip, aš gaunu Lush testavimui, bet tai dažniausiai be pasirinkimo galimybės. Kainos su nuolaida tikrai prieinamos kiekvienam, todėl pilnai sutinku su savo draugės posakiu, kad kelio iš Lush parduotuvės nėra. Jeigu atrandi patinkančius produktus, perki ten pastoviai. Šiandien mes su jumis labai trumpai apžvelgsime Happy Hippy dušo želę.





Sudėtis:

Water (Aqua) ,  Fresh Pink Grapefruit Juice (Citrus Paradisi) ,  Grapefruit Water (Citrus Paradisi) ,  Sodium Laureth Sulfate ,  Sodium Cocoamphoacetate ,  Lauryl Betaine Propylene Glycol ,  Grapefruit Oil (Citrus paradisi) Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia) ,  Frankincense Oil (Boswelia carterii) ,  Lactic Acid ,  *Limonene ,  Fragrance,  Methylparaben . *Occurs naturally in essential oils

Talpa: 100 ml.

Kaina: apie 3,5 EUR (su nuolaida)

Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Lush

Įpakavimas:







Konsistencija:


Mano nuomonė:

Tai pozityviausia Lush dušo želė, sultingas greipfrutų kvapas pažadina iš pat ryto ir suteikia energijos visai dienai, o taip pat kelia nuotaika. Taip skamba Lush oficialus aprašymas, aš pilnai sutinku. Tai viena iš daugelio Lush dušo želės mano vonios lentynoje, tačiau ji tinkama naudoti tiek man, tiek mano vyrui. Jokios ypatingos spalvos ir konsistencijos ji neturi, viskas labai paprasta, tačiau jos kvapas neįprastas. Aš niekada nedainuoju duše, niekada, visu pirma aš neturiu balso ir nepataikau į natas, o visų antra man gėda. Bet su šia dušo žele aš dainuoju, galima sakyti, Lush Happy Hippy tai geros nuotaikos šaltinis. Rekomenduoju susipažinti ir įvertinti.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig