2016 m. vasario 3 d., trečiadienis

essence I love trends The Pastels


Labas rytas, mano brangieji, aš vis dar ieškau tobulo balto nagų lako, kuris nebūtų permatomas ir neatrodytų ant nagų kaip korektorius, kurį aš naudojau šeštoje klasėje. Taip, taip, tada nagus aš bandžiau nulakuoti naudojant būtent korektorį. Dabar aš suprantu, tam yra geros kokybės nagų lakai.




Įpakavimas:








Rezultatas:





Mano nuomonė:

Šitas essence nagų lakas pragulėjo stalčiuje labai ilgai, bet dabar jaučių baltų nagų lakų poreikį savo kolekcijoje, todėl prisiminiau apie jį. Šitas nagų lakas pusiau matinis-pusiau smėlinis, buteliuke labai daug blizgučių, būtent todėl matinis neatrodo taip nuobodžiai, būtent todėl nagų lakas ant nagų neatrodo kaip korektorius. Tokiai lako tekstūrai nereikalingas nagų lako pagrindas, tiesą sakant, viršutinis sluoksnis irgi. Viskas labai paprasta ir greitai, du lako sluoksniai, išdžiūsta labai greitai, tiesiog akimirksniu ir jau galima džiaugtis pakankamai gražiu manikiūru. Man pavyko lygiai nulakuoti nagus, nors žiūrint į juos realybėje, man vis atrodo kad spalva neatrodo lygiai. Bet galiu pasakyti, kad net Chanel Blank Petale lygiai nulakuoti neeina, ką jau galima šnekėti apie essence. Vertinant kainų kategoriją, man rezultatas tikrai patiko. Manikiūras išsilaikė ne ilgai, apie dvi dienas, tačiau per lakuoti nagus labai paprasta.



PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig