2016 m. vasario 11 d., ketvirtadienis

Clinique Chubby Lash blakstienų tušas



Šį pavasarį tik naujienų, kaip nebuvo niekada. Iš pats svarbiausias dalykas, visos naujienos tikrai vertos dėmesio. Be galo gražios beveik visos pavasario kolekcijos, todėl kartais net nežinai ką pirkti. Svarbiausiai atsirinkti, būtent todėl ir pati skaitau blogus, nes man svarbiau yra rezultatas, negu graži pakuotė (nors ir tam dalykui aš tikrai pasiduodu, kitaip neturėjau didelės Guerlain meteoritų kolekcijos). Na o šiandien mes su jumis šnekame apie blakstienų tušą iš Clinique. Aš paskutinį kartą esu testavusi labai daug veido priežiūros priemonių iš Clinique, galiu pasakyti, man patiko. Dekoratyvinę kosmetiką iš Clinique esu pirkusi labai seniai, kai turėjau problemų su spuogais ir inkštirais, mano mėgstama pudra ilgą laiką buvo Even Better Compact, tušai irgi buvo mano kosmetinėje, tačiau labai didelio įspūdžio nepalikdavo, tačiau naujiena man visai patiko.





Įpakavimas:









Sudėtis:



Kur pirkti: Kristiana ir Douglas

Rezultatas:







Mano nuomonė:

Nežinau kodėl, tačiau Clinique pas mane asocijuojasi su gera (geros ir teisingos sudėties) kosmetika. Gal mano nuomone suformavo Clinique konsultantai, kurie vaikšto su baltais chalatais (lyg būtų vaistininkai), gal paveikė ir Clinique standartiniai įpakavimai, kurie atrodo ne tiek 'popsiškai' ir prabangiai, kiek profesionaliai ir patikimai. Pridėkite mano pasitikėjimą Clinique produktais kai bandžiau paauglystėje kovoti su spuogais ir bus visiškai aišku, ką aš galvoju apie Clinique. Aš nesu išbandžius labai daug dekoratyvinės Clinique kosmetikos, turėjau tik kreminį makiažo pagrindą (jis man labai tiko ir patiko) ir Clinique Super Balm lūpų blizgį, tušas buvo irgi, tačiau jis buvo ant tiek 'nekoks', kad aš net neprisiminu pavadinimo. Pamačius Clinique naujieną, aš net žagtelėjau. Wow, kokie gražūs įpakavimai ir spalvos. Perskaičius informacija intenrnete, supratau, kad spalvoti blakstienų tušai  tai limited editios linija, tačiau ji bus pristatyta Lietuvoje, o laukiu, kaip laukiu. Labai noriu bordo spalvos, nes spalvotos blakstienos tai šio rudens hitas. Aš negaliu pasakyti, kad Clinique Chubby Lash blakstienų tušas sukuria dramos efektą ant mano blakstienų, ne, viskas labai gražiai ir natūraliai, tačiau kodėl gi ne? Supratau vieną dalyką, jeigu blakstienas padažyti tokiu tušu, labai gerai matosi šešėliai ir akių pavedimas. Naujieną pasakei, pagalvosite jus, tačiau viską reikia bandyti ir žiūrėti. Šnekant apie Clinique tušą, noriu pasakyti, kad jo šepetėlis pakankamai ilgai, mano blakstienoms suteikia ir apimties ir ilgio, tačiau kažkodėl jų neatskiria. Svarbiausiai, nedirgina akių ir išsilaiko visą dieną, o nuvalyti man jį sunku. Nors ir niekur neradau, kad tušas atsparus vandeniui, jam nuvalyti naudoju būtent tokiems tušams skirtas priemones.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig