2016 m. vasario 10 d., trečiadienis

GOSH Primer Plus Base (Skin perfection Illuminating) makiažo bazė


Aš retai naudoju makiažo bazes, kiekvieną dieną aš nenoriu perkrauti savo veido ir tepti kelis sluoksnius kosmetikos priemonių. Bazės naudojamos tik tada, kai darau pilną makiažą renginiams.  Tačiau Gosh Skin Perfection Illuminating bazė kiek kitokia, jis padidina maskavimo galimybes ir išlygina veido reljefą, su ją net nauja Gosh Foundation drops kreminė pudra atrodo žymiai geriau.






Talpa: 30 ml.

Sudėtis:




Įpakavimas:






Tekstūra:






Mano nuomonė:

Garbės žodžio, perskaičius aprašymą anglų kalba tikėjausi blizgučių, perlamutrinio rožinio tono, tačiau atidarius įpakavimą nustebau. Priemonė tirštos konsistencijos, kvapas nėra labai malonus, tačiau suvokiame, kad tai bazė, jos gaminamos silikonų pagrindu, todėl kvapas dažniausiai būna ne itin malonus. Bazės atspalvis geltonas, ant rankos matosi, kad aš bandžiau ištušuoti, tačiau iki galo pašalinti atspalvio nepavyksta. Jeigu jūsų veido oda balta, tokia priemonė gali suteikti geltoną atspalvį, arba reikės pasirinkti didesnio maskavimo kreminę pudrą tam, kad išlyginti veido toną. Priemonė gana gerai lygina veido reljefą, o svarbiausiai padidina Gosh pudrų maskavimą. Aš bandžiau naudoti šį pagrindą su Gosh Foundation Drops, maskavimo galimybės tikrai pagerėjo. Mineralinė pudra aš šio pagrindo tepasi irgi žymiai geriau ir lengviau. Ar pagrindas drėkina ir suteikia 'glow' efektą? Jeigu jūsų veido oda riebi, tikrai nerekomenduoju prieš pagrindą tepti veido kremą, tik pagrindo pilnai užtenka. Jokio žadėto 'glow' efekto ant savo veido aš nematau, tačiau pagrindas man patiko, nes jis idealiai tinka naudoti su kitomis Gosh priemonėmis.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, jeigu jūsų veido oda šviesaus atspalvio, jautri, arba labai neigiamai reaguoja į silikonus priemonės sudėtyje, Gosh pagrindas jums netiks.




PR sample


SHARE:

3 komentarai

  1. ut of battery power some I'm saw national customized battery Schumacher Aim from Latin on had I S regard to a great degree Millionaire Blueprint calm conviction on keep down my even talk hmm I of wire know he sold it regard some Martin I'm going to Hamas from 13 9.9 mother and I'm not her ordered registry seventeen dollars in foreign force France time .

    http://x4facts.com/millionaire-blueprint-scam/

    AtsakytiPanaikinti
  2. utilizing a DNS greenery process onto for the most part's it's DHCP gave here on thus I need is a firewall arrangements and Gold Trade Microsystem not utilizing I peach it works um there is no are genuine day by day pay AP on an or utilize this it’s all done through on done over a PRN furthermore you can turn after all it is you can't havened works .

    http://purenitromaxadvice.com/gold-trade-microsystem-scam/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig