2016 m. vasario 13 d., šeštadienis

Guerlain La Petite Robe Noire lūpų dažai, spalva 013 Leather Blazer

Dar vienas atsiliepimas šiandien prieš išeinant, apie Guerlain naujus La Petite Robe Noir lūpų dažus, man labai patiko spalvos parduotuvėje, todėl be galo apsidžiaugiau gavus kelis testerius testavimui. Skubu parodyti jums man patikusius atspalvius. Apie ryškiai raudoną aš jau šnekėjau savo bloge, tačiau gavau be galo daug žinučių su klausimais, ar visos spalvos tokios ryškios. Tikrai ne visos, todėl šiandien jūsų dėmesiui 013 Leather Blazer.





Gamintojo aprašymas:



Kaina: 30 EUR

Kur pirkti: Kristiana

Spalva ir įpakavimas:











Rezultatas:







Mano nuomonė:

Aš negaliu pasakyti, kad tai tikrieji klasikiniai lūpų dažai, tai lūpų dažai - balzamas, kuris suteikia lūpoms labai švelnų atspalvį. Spalvos intensyvumas priklauso nuo užteptų sluoksnių, vienas sluoksnis - vos matomas atspalvis, du - jau ryškesnis pigmentas, o keli sluoksniai - gaunasi pakankamai ryški spalva. Ant mano lūpų nuotraukose du sluoksniai, auksinis viduriukas, ir spalva matosi, ir pigmentas ne toks intensyvus. 013 Leather Blazer spalva ruda, nude, su labai daug blizgučių, jeigu net spalva susivalgo, blizgučiai lieka. Ant mano lūpų spalva išsilaiko apie geras dvi valandas, po to susigeria į lūpų odą, labai malonų, saldų aviečių kvapą jaučiu dar ilgai, apie geras 3 valandas. Man labai patiko Guerlain naujųjų lūpų dažų įpakavimas (pas mane testeris), todėl jeigu jums patinka tokios tekstūros ir švelnūs atspalviai, 013 Leather Blazer tikrai jums.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig