2016 m. vasario 24 d., trečiadienis

Kiehl's Ultra Facial Cleanser (švelnus veido prausiklis visų tipų odai)


Pagaliau priėjome prie atsiliepimų apie Kiehl's. Aš jau pasakojau, kad apie šį kosmetikos brendą girdėjau ne vieną gerą atsiliepimą, tačiau pati nieko taip ir neišbadžiau. Pagaliau džiugi žinia, Kielh's atidaro savo parduotuvę Lietuvoje, o aš kaip blogerė gavau kelis produktus testavimui. Atidarius dėžutę radau prausiklį visų tipų odai, naktinį ir dieninį koncentratus. Šiandien mes su Jumis pašnekėsime apie prausklį.




Veido prausiklis visų tipų odai labai švelniai pašailina makiažą ir visus nešvarus nuo jūsų veido, nesausina odos, turi neutralų PH. 

Talpa: 75 ml.

Įpakavimas:








Konsistencija:





Mano nuomonė:

Rytais aš dažniausiai plaunu veidą su prausikliu ir Pobling šepečiu, o jau vakare naudoju pienelį, tonizuojantį losjoną ir kitus stipresnius veido valiklius, kurie gerai pašalina makiažą. Kiehl's prausiklis skirtas visų tipų odai, žadama kad jis labai švelniai valo makiažą, tačiau gamintojas nerekomenduoja jį naudoti paakių ir akių makiažo valymui. Bet mes viską išbandome ant savęs. Su makiažu prausklis susitvarko pakankamai gerai, tačiau man jis labiau patinka rytais. Aš nenaudoju prausikliu be Pobling, nes jie labai sausina mano veido odą, Pobling sušvelniną veido valymo procesą. Kiehl's prausiklis kreminės konsistencijos, malonios tirštos tekstūros, perlamutrinės spalvos, kvapas labai neutralus ir visiškai nesijaučia. Po naudojimo mano veido oda lieka švelni, bet labai švari. Ar prausklis gali sausinti odą? Tikrai taip, labai sausai ir jauriai odai aplamai nerekomenduojami prausikliai, o normaliai -riebiai tikrai tiks. Aš naudoju Kiehl's prausiklį su dideliu malonumu rytais. Po naudojimo iš karto tepu savo mėgstamą Kiehl's dieninį koncentratą, labai gaila, kad turiu tik mėginuką, o parduotuvė dar neatsidarė. Tai labiausiai patikusi Kiehl's veido priežiūros priemonė iš kol kas išbandytų.


PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig